Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Generalist

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 04/06/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
04/06/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Recruitment (30%)

  • Coordinate with hiring managers to identify staffing needs, establish candidate selection criteria, and develop/update job descriptions.
  • Source potential candidates through various channels including online platforms and social networks.
  • Screen resumes, and manage candidates throughout the hiring process, including coordinating interview schedules, sending email invitations for interviews, and providing rejection notifications to unsuccessful candidates.
  • Promote the company’s reputation as the “best place to work”.

Administrative Tasks (50%)

  • Track and manage monthly office expenses and process payments for utilities, telephone charges, parking, and transportation services (Grab business)
  • Coordinate and schedule bookings for company vehicles and meeting rooms daily.
  • Arrange travel and logistics for management teams, including air tickets and hotel accommodations for business trips.
  • Purchase office supplies, equipment, stationery, and furniture as needed.
  • Keep records of hard drives, equipment, assets, uniforms...
  • Monitor the use of equipment and facilities, ensuring they are well-maintained and repaired or replaced on schedule.
  • Oversee and monitor cleaning activities, and other related tasks at the office.

Other Tasks (20%)

  • Assist in internal communication, and engagement initiatives.
  • Assist in organizing internal events, well-being activities, and CSR initiatives.
  • Perform other assigned tasks as required.

Yêu cầu ứng viên

  • 3-5 years of experience in HR
  • In-depth knowledge of labor laws and best HR practices.
  • Proficiency in Microsoft Office, HR platforms, and Canva, AI tools to streamline processes.
  • Good communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships at all levels.
  • Strong organizational skills, with the ability to manage multiple tasks simultaneously.
  • Quick learner, adaptable, and proactive in problem-solving.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Attractive welfare policies, including holiday bonuses, birthday celebrations, and periodic salary reviews based on performance.
  • Full participation in social insurance, unemployment insurance, and health insurance in line with company regulations and legal requirements.
  • Lunch and parking allowances.
  • Comprehensive health insurance coverage.
  • Opportunity to work in a dynamic, supportive, and professional environment.
  • Ongoing training and development opportunities aligned with the company’s human resource development strategy.

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)

Địa điểm làm việc

  • 236/12/17 Dien Bien Phu, Ward 17, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  1
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 236/12/17 Điện Biên Phủ, Phường 17, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH May Production
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 236/12/17 Điện Biên Phủ, Phường 17, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
08/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 08/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng quản lý nhân sự Đảm bảo tuân thủ pháp luật lao động Tuyển dụng nhân sự Thành Thạo Microsoft Office (word, Excel, Powerpoint) Quản Lý Lương Bổng

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...