Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Executive (Fluency in English communication - Ielts 6.5 or higher)

Mức lương: 14 - 18 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 16/04/2025
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
14 - 18 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
16/04/2025
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Recruitment & Training (50%)
    • Receive Recruitment Requests: Collaborate with departmental heads to understand hiring needs and develop a recruitment plan.
    • End-to-End Recruitment Process:
      • Manage job postings across various platforms.
      • Screen CVs to shortlist qualified candidates.
      • Conduct interviews and evaluate candidates to select the best fit.
    • Onboarding & Training:
      • Organize comprehensive onboarding programs for new employees.
      • Coordinate and facilitate internal training sessions to enhance employee skills and knowledge.
  • Internal Communication (20%)
    • Organize Internal Events: Plan and execute team-building activities, workshops, and celebrations to foster a collaborative environment.
    • Enhance Corporate Culture: Develop initiatives aimed at improving employee engagement and promoting a positive workplace culture.
  • Compensation & Benefits (10%)
    • Employee Welfare Activities: Lead initiatives such as sick visitations, bereavement support, birthday celebrations, and other programs to enhance employee satisfaction.
    • Implement Benefits Programs: Oversee benefit initiatives, recognition programs, and manage monthly/quarterly performance evaluations.
  • HR Management & Employee Relations (10%)
    • Maintain Employee Records: Keep comprehensive and accurate HR documentation, including employee records and labor contracts.
    • Compliance & Policy: Ensure adherence to company policies by tracking and updating employee information.
    • Labor Relations: Address labor relations issues, provide consultations on HR policies, and resolve workplace conflicts through effective communication.
  • Administrative Support & Reporting (10%)
    • HR Administrative Tasks: Support various HR-related administrative functions as directed by management.
    • Prepare HR Reports: Generate periodic reports on key HR metrics, which include recruitment statuses, training effectiveness, and benefits utilization.

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor's degree in Human Resource Management, Law, Economics, Business Administration, or related fields.
  • At least 1 - 3 years of experience in a similar role.
  • English proficiency (reading, writing, and comprehension); candidates with strong English communication skills are preferred.
  • Strong knowledge of labor laws and regulations.
  • Excellent communication, negotiation, and problem-solving skills.
  • Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Proactive, responsible, and a team player.
  • Passion for HR and employee engagement.
  • Experience in designing, implementing, and evaluating KPIs is a plus.
  • Applicants must submit their CVs in English, specifying their English proficiency level and relevant certifications (if any)

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Monthly salary 13 + 14
  • To be paid insurance according to the provisions of labor law (social insurance, health insurance, unemployment insurance)
  • Increase salary 2 times/year
  • Conducive working environment
  • To celebrate birthday, participate in teambuilding activities, annual travel
  • Good learning opportunities
  • Holidays and New Year holidays as prescribed by law. Company holidays, including: 14 days off, 10 days off sick, 01 Christmas day, 0.5 international women's day, 0.5 Vietnamese women's day...
  • There are fruits every Thursday and free cake, tea, coffee,...

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)

Địa điểm làm việc

  • Tầng 25, tháp C, tòa Central Point, 219 Trung Kính, Yên Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 25, Tháp C, Tòa nhà Central Point, số 219 phố Trung Kín, Phường Yên Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Synergix Technologies Việt Nam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 25, Tháp C, Tòa nhà Central Point, số 219 phố Trung Kín, Phường Yên Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Kỹ năng quản lý nhân sự Kỹ năng ngoại ngữ Sử dụng vi tính văn phòng (Excel, Word, PowerPoint)
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...