Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Cum Administration Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
26/01/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Recruitment
- Handle recruitment procedures for assigned positions
- To be responsible for the periodical recruitment targets
- Co-ordinate relevant Departments to complete documents and onboard procedures for new employees, send introduction email the new joiner to company staff

Staff information
- To get new staff information, key in into staff list report
- Update and maintain proper filing of staff profiles & HR documents

Supervise working schedule, overtime and leave form of employee. Coordinate with relevant Departments and staff to complete

Payroll
- Collect full information for payroll
- Prepare payroll calculation
- Get review and approval from Managers
- Prepare Payment order and Payment list of payroll
- Send pay slips to all staff
- Go to the bank to submit monthly payment documents

Social Insurance
- Register/ Reduce/ Adjust information of related staffs
- Prepare the monthly SHUI contribution
- Go to the bank to submit monthly payment documents to transfer to SI Office
- Prepare claim for payment from SI fund (if any)
- Prepare documents for SI book closing (if any)

Trade Union fee
- Prepare Payment order of Trade Union fee and get approval to transfer to Trade Union office
- Send the figure of Trade Union fee to Trade Union Committee

Prepare labour contract/ decisions Prepare Offer letter, labour contract, labour contract appendix for staff
PIT
- Prepare quarterly PIT report
- Prepare monthly invoice and relevant documents for employee PIT finalization
- Be in charge of registration/ decrease of dependent cases
Do reports and submit to Government agencies Ensure the reports are submitted on time

Health care
- Inform for increase/ decrease staffs
- Support staff for claim information/ form to the insurer, or contact with the insurer for necessary information

Learning and development
Support staff about the training course (internal/ external)
Team building: Coordinate with relevant Departments and staff to conduct team building/ events
Exit procedure: Prepare documents as exit procedures
Administration
- In charge of office stationary, hygienic and safety
- Support expat staff in leasing houses/apartments; apply documents for visa/residence card/Work Permit…
- Book flight/ accommodation for business trip of the Managers
- Perform other duties as assigned by HR Manager

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor in Human resources management/ Business administration/ Law/ Accounting
- Good knowledge of current Vietnamese Labor Code, Social Insurance Law, PIT
- Able to conduct reports, analyze and summarize data
- Detailed, well-organized and able to work independently to meet deadlines
- A good team player
- Able to communicate well with all levels of people
- Good command of Microsoft Office (especially Excel, Word)
- Good written and spoken English
- Preferable for working in financial industry (Fintech technology), IT service industry

Quyền lợi/Phúc lợi

*** What's on Offer
• 13th month salary
• Many advancement opportunities, professional working environment, multinational corporation culture.
• Participate in social insurance, health insurance and unemployment insurance in accordance with the law.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 7, 51-51B-53 Võ Văn Tần - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Vietloan
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 7, 51-51B-53 Võ Văn Tần - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
30/12/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 30/12/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...