Receptionist & Administrative Officer

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: Không yêu cầu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 20/11/2018

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

As a member of the Administrative team of HLG Vietnam, you will report to the Administrative Director and work with Vietnamese and international colleagues from all departments in HCMC as well as other cities in Vietnam and in the world. Your main duties will be:
- Welcome guests with smiles and hospitality; inform the due colleague accordingly;
- Receive and transfer phone calls to the right persons; support colleagues in making phone calls when necessary;
- Send, receive and distribute emails, mails, documents, packages;
- Update Company’s working schedule and contact lists;
- Follow up weekly timesheets of HCMC team members;
- Manage meeting rooms and common areas; make sure they are always clean and tidy;
- Manage all office equipment and stationary and ensure they are always in good condition and ready for use; make sure plants are fresh and green;
- Supervise staff from service providers coming for temporary tasks (cleaner, technicians, delivery men, etc.);
- Coordinate with the office building for relevant matters (delivery, pest control, maintenance, repair, etc.);
- Make travel arrangements (visas, flight tickets, hotel rooms, cars, etc.)
- Translate documents into Vietnamese/English when required;
- Support colleagues in administrative and customer service tasks;
- Participate in Company’s general activities such as seminars, events, etc.;
- Perform other tasks as assigned.

Yêu cầu ứng viên

- Vietnamese female from 22 to 25 years of old;
- Good appearance, smiling face, gentle voice;
- Good command of English in order to communicate efficiently, both verbally and in writing (emails & text messages), with foreign guests and colleagues;
- Professional manners with excellent communication skills; 
- Basic computer skills;
- Organized, multitasking, flexible, eager to learn, hard-working, efficient, dynamic, ambitious; 
- Educational level: Bachelor Degree; 
- Experience in a similar position is not required but will be an asset. Priority will be given to candidates who are comfortable with an international environment; 
- Ability to work both independently and in a team.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Social insurance, health insurance, annual leave: according to Vietnam’s labor regulations;
  • Professional training and guidance.
  • Bonus on performances and year-end bonus;
0  |  0
Công ty Luật TNHH Harvey Law Group LTD
Quy mô: 50-99 nhân viên Phòng 2, Tầng 40,Tòa Nhà Bitexco Financial Tower,2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 06/11/2018
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:1
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

fb  tiktok  youtube

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...