Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Facilities Admin

Mức lương: 9 - 15 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021
Địa điểm: Hà Nội & 2 địa điểm khác
Mức lương
9 - 15 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021
Địa điểm
Hà Nội & 2 địa điểm khác
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Building great impressions and experience

You’ll be the face of JLL—that’s why creating a welcoming, yet the professional image of the company is vital to your role. As our stakeholders’ first point of contact, you should make them identify immediately that we are the kind of company they would want to do business with. Therefore, you must demonstrate high levels of customer service and integrity, especially in handling enquiries, issues and complaints.

Keeping a well-oiled workplace

Together with the facilities management team, you’ll help ensure that clients, vendors, and employees enjoy a safe and positive experience. You’ll be trained to follow escalation and incident reporting procedures and comply with the firm’s safety guidelines and strategies.

Your responsibilities also include but are not limited to:

  • Responsible for handling incoming and outgoing calls including distribution of any messages.
  • Receive, inform and guide visitors including co-ordination with client employees.
  • Provide assistance in general administrative activities and any other duties as assigned by Facilities Management team
  • Participate as a team member in responses to emergency situations for facilities matters
  • Directing first-line complaints regarding soft services to Facilities Management team
  • Assist FM to prepare monthly management reports.
  • Manage end-user expectations and requirements on daily catering, catering for event/special occasion, taxi/shuttle bus, stationary, meeting room…etc.
  • Obtain regular updates from supervisors (of soft services vendors) through weekly/daily briefings to have an overview of the operations of the site.
  • Provide assistance to users as and when required
  • You’ll also be expected to assist the facilities management team in overseeing contractors on-site and finding vendors and services.

Yêu cầu ứng viên

You should have at least 12 months of experience in a corporate environment, particularly in reception. Experience in facilities, property management, hospitality or related field is ideal will go a long way.

  • Pleasant Disposition
  • Sound interpersonal skills /team player with client-facing capabilities.
  • Enthusiasm and willingness to learn/take responsibility
  • Good PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems, including the internet, e-mail functions & all aspects of Microsoft Office.
  • Good written & oral communication skills
  • Well – organized

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
  • Thành phố Hồ Chí Minh
  • Thành phố Đà Nẵng
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Jones Lang Lasalle (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
18/06/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 18/06/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...