Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Executive Secretary to Group Business Director

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2018
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
25/11/2018
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

** Secretarial Responsibilities

  • Provide administrative and clerical support to BUD and DIA Department.
  • Schedule meetings and arrange conference rooms.
  • Alert BUD or managers about cancelations or new meetings.
  • Prepare agenda for meetings.
  • Participate in meetings, prepare and send out meeting minutes.
  • Plan and arrange travel schedules and reservation for executive management as per company policy.
  • Ensuring that the organization policies, rules, and regulations are followed properly.
  • Delegating the information to the required department in the organization in a timely frame.
  • Giving presentations to the superiors about the working procedures, revenue generated, expenses, human resource management, etc.
  • Prepare statistical reports if necessary.
  • Prepare overview of DIA key project timelines and related spreadsheets, and alert.
  • Prepare confidential and sensitive documents.
  • Helps to prepare office budget reports.
  • Arrange for outgoing mail and packages to be picked up
  • Maintain office procedures.
  • Operate office equipment, such as photocopy machine and scanner.
  • Relay directives, instructions and assignment to executives.
  • Receive and relay telephone or email messages.
  • Maintain hard copy and convert to electronic filing system.
  • Sign for UPS/Fed Ex/Airborne packages.

**Travel Arrangement

  • Support to arrange principal visitors, (hotel, car pick up) greet and receive visitors.
  • Coordinate travel arrangements; prepares itineraries; prepares, compiles and maintains travel vouchers and records.

**Personal Matters

  • Communicating with Principles by attaining telephone calls and email messages in English/French.
  • Communicates with key principles of the company.
  • Plans events and volunteer activities.
  • Coordinates office management activities.
  • Determine matters of top priority and handle accordingly.

Yêu cầu ứng viên

Education / Training Qualifications:
Bachelor's degree (preferable in management, finance, economics, or other relevant fields).

Experience:

  • Minimum 3-5 years professional experience in the executive field. 
  • Proven record of working on complex projects – ideally in multinational environment is preferred.
  • Exprerience with medical companies is an advantage.

Knowledge / Skills / Personalities:

  • Excellent attention to details, written and verbal communication skills in English.
  • Knowledge about computers and skilled in using various applications like spreadsheets, word processing, etc.
  • Expert time and stress management skills.
  • Good adaptability and flexibility in the working environment.
  • Expert knowledge about sound workplace ethics.
  • Trustworthy and honest.
  • Expert knowledge about office administration.
  • Knowledge about relevant legislation, policies, and procedures.
  • Good analytical and problem solving skills.
  • Ability of making decisions.
  • Skilled at working effectively with cross functional teams in a matrix organization.

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ - phường 12 - Quận 4 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty Tnhh Medigroup Việt Nam
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ - phường 12 - Quận 4 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/10/2018
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/10/2018
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...