Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service (Japanese Speaking, Upto 26mil)

Mức lương: 20 - 26 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 22/06/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
20 - 26 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
22/06/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Reviews issues and contacts customers to understand issues.
  • Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
  • Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
  • Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
  • Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
  • Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
  • Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
  • Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
  • Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

Yêu cầu ứng viên

  • Studied in Japan or graduated from Japanese language majors
  • Proficient in Japanese (4 skills) (Advanced level) (N1, N2 cert is preferred)
  • Can understand English technical document, and have basic English conversation skills
  • Willing to work during Tet and holidays (with a salary up to four times the normal Customer service mindset
  • Interest to work in IT Industry
  • Have the experience in customer service related role is a plus

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Salary offer: from 20 - 26 million gross
  • Salary at 100% during the probationary period
  • 90% contribution of the gross salary to social insurance
  • 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
  • Training will be offered
  • Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
  • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
  • Working time: Rotation Shift, including: 5 days a week, 9 hours per day, including 8 working hours and 1 hour for rest

Địa điểm làm việc

  • 12th Floor, Opal Tower, 92 Nguyen Huu Canh St., Ward 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin
Địa chỉ: Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH iTechWX
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin
Địa chỉ: Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
5
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 5
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Active Listening Skills Problem Solving Skills Communication Skills (verbal And Non Verbal) Sales And Customer Service Skills Japanese Language Proficiency (reading, Writing, Speaking)

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...