Customer Service Executive (Chinese)
Mô tả công việc
- Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on- time deliveries, complete order fulfilment.
- To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner
- To coordinate with sales team, product development team, planning teams and other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met.
- To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
- To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information
- To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team
- To assist and back up other team members and provide supports and report to Manager
- Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu ứng viên
- College/University degree, general education degree or equivalent
- Knowledge of relevant computer applications
- Knowledge of administrative procedures
- Chinese languague is preferable
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 189B7 Nguyễn Văn Hưởng - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh. |
Tên công ty: | Công ty TNHH R-Pac Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 189B7 Nguyễn Văn Hưởng - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh. |
Ngày đăng tuyển: | 11/12/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi