Mô tả công việc
  • Maintains employee information by entering and updating employment and status-change data.
  • Coordinate staff recruitment and selection process in order to ensure a timely organized and comprehensive procedure is used to hire staff.
  • Responsible for social insurance, health insurance for all employees and data explanation with the Social Insurance Agency.
  • To be in charge of compensation and benefits tasks including monthly payroll, compulsory insurance by law, and labor contract for all employees
  • Provide information and assistance to staff, supervisors and Council on human resource and work-related issues.
  • Deal with employee requests regarding human resources issues, rules, and regulations
  • Assist in payroll preparation by providing relevant data (absences, leaves, etc)
  • Conduct initial orientation to newly hired employees
  • Follow up and record employee's annual leave
  • To be in charge of compensation and benefits tasks including monthly payroll, compulsory insurance by law, and labor contract for all employees.
  • Handling other specific tasks as assigned by higher management levels and SaigonTech’s Board of Director.
Yêu cầu công việc
  • Good Excel
  • English level B
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 636 / 1
Logo Trường Cao Đẳng Sài Gòn Trường Cao Đẳng Sài Gòn
Tòa nhà SaigonTech, Lô 14, Công viên Phần mềm Quang Trung, Quận 12
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Chuyên Viên Nhân Sự (C&B)
Trường Cao Đẳng Sài Gòn
Nộp đơn