Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự

Mức lương: 10 - 12 triệu
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
10 - 12 triệu
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Recruitment 

  • Understanding manpower requisition from the concerned unit.
  • Understanding the requirement and accordingly drafting a job description and getting IT approved from the concerned person.
  • Sourcing candidates that match the desired skills.
  • Screening the candidates by conducting telephonic or personal interviews as the case may be.
  • Encouraging the employees to provide reference for better prospects.
  • Arranging for interview and coordinating with the concerned person.
  • Communicating the employment status to the applied candidates.
  • Maintaining and updating the database of the candidates.

2. Induction and On-boarding

  • When a particular candidate is finalized and selected, giving him offer letter on joining the services, issuing appointment letter with brief working agreement or policies.
  • Giving a description on the policies, procedures and culture followed by the company.
  • PRoperly filing relevant document of the new joinee as required.
  • Introducing him/her to the team and supervisor and/or manager.
  • Explaining the mode of communication.
  • Coordinating with the IT team to get his/her email id and other relevant IDs made to use other portals.

3. Attendance and Leave records.

  • Keeping a track of the attendance of the employees.
  • Filing the leave forms and keeping a track of the leaves taken.
  • SEeing to IT that no employee is irregular and if there are such people, taking corrective and/or preventive measures.

4. Performance Management

  • Helping the seniors do performance appraisal in a better way by adopting better appraisal practices.
  • Cross checking Salary & incentive of employees

5. Employee Engagement

  • Keeping a track on employee turnover and exit rate.
  • Taking initiatives to engage the staff to their work.
  • Planning events or activities regularly or on some occasions, getting those approved by senior management and implementing those.

6. Workforce Management

  • Handling the staff so that people are not dissatisfied with each other.
  • Handling cross culture things.
  • SEe to IT that there is no grouping or no dissatisfied person.
  • Other employee related issues.

7. Exit Formalities

  • Conducting exit interviews of candidates who are resigning.
  • Trying to get constructive feedback for company and trying to implement the corrective measures for them.
  • To arrange relieving letter and letter of experience.
  • Doing the full and final settlement for the person.

Yêu cầu ứng viên

  1. Must be proficient in English (Reading, writing & speaking).
  2. Well versed with Labor laws of land.
  3. Minimum 2 years of experience in HR & Admin Job role.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Thưởng tháng 13 và thưởng khác
  • Tham gia bảo hiểm theo quy định
  • Teambuilding, party, du lịch

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 1000-4999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 9, 51D Đinh Bộ Lĩnh - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ Phần Dịch Vụ Tư Vấn Diamond Star
Quy mô: 1000-4999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 9, 51D Đinh Bộ Lĩnh - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/03/2020
Cấp bậc
Chưa cập nhật
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/03/2020
Cấp bậc: Chưa cập nhật
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...