Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

CEO’s Secretary

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
09/08/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- To support BOD with administrative tasks
- Completes a broad variety of administrative tasks for the President & CEO including, but not limited to: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
- Plans, coordinates and ensures the BOD's schedule is followed and respected. Works closely and effectively with the BOD to keep them well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately
- Provides a bridge for smooth communication between the BOD's office and internal departments
- Successfully completes deliveries with a hands-on approach, including drafting acknowledgement letters, correspondence, and other types of documents as required. Review all documents submitted to BOD to ensure they are followed the required standards.
- Meeting-related tasks including: assisting in scheduling meetings, attending all required meetings, coordinating the agenda of senior management team meetings and off-sites, and all staff meetings, advance distribution of materials before meetings in electronic/paper format, prepare and follow up with meeting minutes.
- Other tasks assigned by BOD

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor degree, prefer with legal background
- At least 1 year at the same position, prefer in E-commerce/logistics company or more than 1000-employees scale company.
- Competencies Required
- Proven ability to handle confidential information, be adaptable to various competing demands.
- Proven ability to handle confidential information, be adaptable to various competing demands.
- Expert level written and verbal communication skills in English and Vietnamese
- Understanding of contract component and have an ability to review documents
- Strong Microsoft office skill, including Microsoft Excel and Microsoft word. Be familiar with Google suites and online meeting platforms.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 117/2D1 đường Hồ Văn Long - Phường Tân Tạo - Quận Bình Tân - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Nin Sing Logistics (NINJA VAN)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 117/2D1 đường Hồ Văn Long - Phường Tân Tạo - Quận Bình Tân - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
19/07/2021
Cấp bậc
Điều hành cấp cao
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 28 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 19/07/2021
Cấp bậc: Điều hành cấp cao
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 28 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...