CEO’s Secretary

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2021

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

- To support BOD with administrative tasks
- Completes a broad variety of administrative tasks for the President & CEO including, but not limited to: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
- Plans, coordinates and ensures the BOD's schedule is followed and respected. Works closely and effectively with the BOD to keep them well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately
- Provides a bridge for smooth communication between the BOD's office and internal departments
- Successfully completes deliveries with a hands-on approach, including drafting acknowledgement letters, correspondence, and other types of documents as required. Review all documents submitted to BOD to ensure they are followed the required standards.
- Meeting-related tasks including: assisting in scheduling meetings, attending all required meetings, coordinating the agenda of senior management team meetings and off-sites, and all staff meetings, advance distribution of materials before meetings in electronic/paper format, prepare and follow up with meeting minutes.
- Other tasks assigned by BOD

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor degree, prefer with legal background
- At least 1 year at the same position, prefer in E-commerce/logistics company or more than 1000-employees scale company.
- Competencies Required
- Proven ability to handle confidential information, be adaptable to various competing demands.
- Proven ability to handle confidential information, be adaptable to various competing demands.
- Expert level written and verbal communication skills in English and Vietnamese
- Understanding of contract component and have an ability to review documents
- Strong Microsoft office skill, including Microsoft Excel and Microsoft word. Be familiar with Google suites and online meeting platforms.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

0  |  0
Công ty TNHH Nin Sing Logistics (NINJA VAN)
Quy mô: 100-199 nhân viên 117/2D1 đường Hồ Văn Long - Phường Tân Tạo - Quận Bình Tân - TP Hồ Chí Minh. Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 19/07/2021
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Điều hành cấp cao
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Nữ
Độ tuổi: 25 - 28 tuổi
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

Email: info@nhansu.vn


CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025

Mã số thuế: 0315459414

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ


© 2025 All Rights Reserved