Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

C&B, Office Admin Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng C mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

This position oversees all routine activities and services of C&B – Office Admin

Roles & Responsibilities*

1. C&B:

  • Ensure performance of routine C&B activities meet or exceed Company requirements and legal compliance
  • Guarantee HR database input, updated accurately and timely in HR Systems.
  • Assist HR Manager in executing Salary and bonus review; building and implementing C&B policies, guidelines, process, salary structure, HR Initiatives and Regional C&B projects
  • Conduct HR - C&B training for non-HR to ensure employees’ understanding and implementation rightly
  • Ad-hoc assignments / projects.

2. Office Admin Management:

  • Act as Receptionist.
  • Track stocks of office supplies and place orders when necessary
  • Maintain office security, cleanliness by following procedures and controlling access
  • Responsible for vendors setup through SAP, settle all payments as regarding to Admin expenses, other expenses in Concur
  • Evaluate existing vendors’ performance, propose new vendors to improve quality and cost effectiveness
  • Follow up Office Admin Services Contracts / Agreements & proceed the renewals if required
  • Record, file documents, proof to prepare for Audit purpose
  • Handle Expat Services and assist HR Admin Manager in planning and tracking Office Admin budget and petty cash.

Yêu cầu ứng viên

  • College / University degree
  • At least three-working-year experience in HR C&B – Office Admin
  • Self-motivated and results driven
  • Professional personal presentation
  • Ability to multi-task
  • Team Player; Commitment to personal learning
  • Dedication to quality and a sense of personal responsibility
  • Ability to organize and prioritize workload efficiently
  • Good communication in Vietnamese and English
  • Can use Word, Excel, Email

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday

Cơ hội huấn luyện:

  • Join varied kinds of training, from functional technical skills, soft skills to health talks
  • Grow with Career and Development program
  • Đồng nghiệp: Talented and friendly

Phúc lợi:

  • Government Insurance paid in full salary as per Vietnam Labor Code.
  • Extra Accident and Health Insurance for Employees
  • 13th Month Salary
  • Performance Bonus
  • Annual Salary Increase Review based on performance

Phụ cấp khác:

  • Lunch Allowance
  • Team Building Allowance
  • Many Engagement events
  • Wellness Program (Gym, Yoga)
  • Parking fee
  • Office provides pantry with free coffee, tea, microwave, fridge
  • Ngày nghỉ: 16 days

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 5, Tháp B, Tòa nhà Viettel, Số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH APL Logistics Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 5, Tháp B, Tòa nhà Viettel, Số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
14/09/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 14/09/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...