Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Administrative Assistant Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 29/07/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
29/07/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Administrative Assistant Manager mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Key responsibilities
• Be responsible for all Admin-related matters of the office from Admin perspective
• Develop/Create procedures and policies for office activities
• Manage office documents and licenses to prepare necessary supporting documentation upon staff's request
• Monitor office monthly expenses, ensure that expenses reports are timely submitted to Finance
• Search for goods/services suppliers with the best merchandise at the lowest possible cost
• Supervise office Maintenance, Cleanness, Safety & Security
• Supervise admin staffs, receptionists, messengers, driver and tea lady to ensure the office operation works well.
• Keep track/ monitor property insurance, fixed asset, automobile and vehicle liability insurance
• Process medical insurance, business travel insurance for local/ expatriate
• Support admin manager to annually update and review the Admin budget and Capital Expenditure budget in the format
• Organize logistics for the firm's events such as Management meetings, dinners in peak season and other events if any
• Mobile phones arrangement for Expat staff & Management team (P&D)
• Other duties as assigned by the Admin Manager

Yêu cầu ứng viên

Qualifications
• At least 4-5 years’ experience in HR, Secretariat/Administration role
• Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
• Excellent time/people management skills
• Strong communication skills in English & Vietnamese both written and verbal
• Effective organization skills and ability to manage multiple tasks, strong attention to detail
• Ability to drive collaboration and communication between teams

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th payment and performance bonus
- premium healthcare package
- professional training & developing

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: tầng 46 toà tháp Keangnam, Hanoi Landmark Tower, toà nhà 72, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH KPMG
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: tầng 46 toà tháp Keangnam, Hanoi Landmark Tower, toà nhà 72, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
30/06/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 30/06/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...