Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Office Assistant (In Hanoi)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 09/04/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
09/04/2020
Địa điểm
Hà Nội
Click vào đây để xem tuyển dụng Office Assistant mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for an Office Assistant working in Hanoi Office. Reporting to the Head of Hanoi Office, the Office Assistant’s role works on assisting Head of Hanoi Office in establishing and managing the Hanoi branch office, building relationships and handling clients’ requests. The role provides an opportunity for a qualified individual to develop their skills within Domicile Corporate Services and will work directly with clients.

Job Description
The Office Assistant assists with office administrative support for the Hanoi Branch and undertakes client needs, providing high quality service support for internal and external needs and ensuring all information provided to clients is of a high standard, accurate and professional, includes:
• Organize office and assist Head of Hanoi Office in daily-task, in ways that optimize procedures.
• Resolve office-related malfunctions and respond to requests or issues timely.
• Co-ordinate and organize appointments and meetings upon requests.
• Ensure office equipment is properly maintained and serviced.
• Support to lodge documents with Government Authorities.
• Assist to build up Hanoi market and business development.
• Support marketing team to prepare marketing publications, social media, web posting schedule and content
• Prepare engagement letters for clients based upon agreed proposals
• Other responsibilities as assigned.

Yêu cầu ứng viên

• University graduate from Marketing/Business Administration (or relevant).
• 1 - year experience in Admin/Marketing
• Fluent in English - written competency is a must and verbal skills are highly valued (Client documents are mostly English and communication with clients is also generally in English).
• Confidence working with Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint)

Skills & Prerequisites
• Strong Teamwork: Able to work within a team, and to lead teams and individuals to achieve goals and objectives.
• Solid Interpersonal Skills: being able to influence and guide clients and colleagues across a broad range of professional and personal needs.
• Highly Motivated: self-driven, with the ability to use their own initiative, the ability to multi-task, and the ability to solve problems and recommend appropriate solutions.
• Willing to learn.

How to apply
Applications should be sent, in English to Recruitment Manager via website

Hanoi office address:
Level 13, Hanoi Tower, 49 Hai Ba Trung, Hoan Kiem District, Hanoi City

Quyền lợi/Phúc lợi

• Competitive salary package
• Stable, international, professional and friendly working environment
• Opportunity to fast track the development of your career
• Attendance at training courses
• Private Health Insurance (after the completion of probation)
• Parking provided. Telephone allowance also provided.

 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Acclime Corporate Services
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
25/03/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 25/03/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...