Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Dụng Chuyên viên Hành chính Nhân sự

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Assist HR Manager to design & implement HR & Admin policies and procedures for company.
  • Ensure all company policies and procedures are up to date in line with current employment law. Ensure line managers are up to date with changes of any policies.
  • Liaise with local authorities on matters related to Labor such as Labor registration, compulsory Social, Health & Unemployment insurance.
  • Keep track of attendance, timesheet, OT, travel and annual leaves.
  • Payroll calculation and management, monthly payroll reporting.
  • PIT declaration, monthly report, yearly finalization & dependence registration.
  • Handle all employee insurance inquiries and yearly program renewal.
  • Handle employee onboarding program and follow up the probation results.
  • Follow up the performance appraisal; salary increase, renewal of labor contracts; update of employees’ promotion, transfer, termination and discipline violation.
  • Establish and maintain the HR Database, ensuring the database is up to date, is accurate, and complies with all relevant legislation.
  • Assist HR Manager in organize HR training and activities such as Induction, company team building, year-end party, workshop, annual health-check, annual Performance Assessment & Salary review.
  • Participate in HR regional programs and prepare the reports as required.
  • Assist HR Manager to measure employee satisfaction and identify areas that require improvement.
  • Assist / back-up in recruitment process when required.
  • Other tasks assigned by HR Manager.

Yêu cầu ứng viên

  • Education: University graduation or equivalent
  • Work Experience: at least 2 years experiences in HR & Admin division of a foreign Company

Skills & Knowledge:

  • Good command in English (Writing, Speaking)
  • People connecting, organizing, negotiation skill
  • Good knowledge of HR regulations, procedures, Best Practices.
  • Good knowledge of Labor Law and Tax Law
  • Computer skill (Microsoft office)
  • Personality / Qualities
  • Details-oriented mindset
  • Able to work under pressure to meet deadlines and handle multiple tasks
  • Self-starter, Self-motivated & able to work independently
  • Effective communication/co-ordination
  • Careful, agile, hard-working, responsible
  • Strong working ethic, integrity, and honesty.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • 2 probation months paid with 100% salary
  • 12 annual leaves and plus 3 more annual leaves after 2 years of working. In addition, every 5 year of working, it will be added 1 more annual leave as seniority leave.
  • Flexible Working Hours
  • 13th month salary.
  • Full Social Insurance, Medical Insurance.
  • Trade Union benefits.
  • Full-participation in internal events
  • Live office with free-to-choose seats everyday.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 17, Tòa nhà E.town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH RICOH Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 17, Tòa nhà E.town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/04/2019
Cấp bậc
Chưa cập nhật
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/04/2019
Cấp bậc: Chưa cập nhật
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...