Tuyển Brand Manager
Mô tả công việc
- To develop and implementation marketing and promotion plan for the assigned brands/ products to achieve the annual targets, as agreed with MM
- To manage and track A&P funds to be within the marketing budget, as agreed with MM
- To monitor and analyze sell-out and sell-in data per region/ team to ensure the smooth implementation and successful execution of brand programs, recommend programs for growth and development
- To work side-by-side with related departments in developing product display, merchandising & point of sales materials and selling tool
- Liaison with brand principles to recommend/ follow up/implement agreed activities
- To contact with suppliers for getting quotation, mock-up and to manage POSM quantity
- Others works assigned by MM
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor degree in Marketing or Business Administration
- At least 5 years experience, 1-2 years as BM position for FMCG Leader companies
- Brand building & marketing operation activities (sampling, planogram standards...), and Trade marketing
- Able to work under pressure
- Good numeric skill
- Good team work and communication with other departments
- Good command of PowerPoint and Excel
- Good command of English
Quyền lợi/Phúc lợi
- Trao đổi khi phỏng vấn
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | 41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | 41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 17/12/2019 |
| Cấp bậc: | Khác |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh