Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Brand Development Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 07/01/2021
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
07/01/2021
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Develop the assigned brand marketing plan:

- Collect & analysis category, consumers & competitors to identify opportunities and propose strategy, action plan

- Forecast volume to develop brand.

2. Brand Management:

- Define brand positioning;

- Build long-term & short-term brand plan;

- Establish pricing strategy;

- Build communication strategies;

- Build marketing & communication plan to achieve brand target

- Manage & allocate DME and to achieve brand objectives

3. Innovation:

- Explore feasibility of potential products which are in-line with company’s strategic focus;

- Research & identify unmet needs to launch new brand

- Co-ordinate to implement new brand

- Plan & execute launching campaign

4. Integrated Execution:

- Ensure that marketing activities (advertising, activation, sales promotions, sampling,…) are integrated (360 degree) and consistent with overall brand strategy

5. System Alignment:

- Coordinate with external partners and other functions to effectively implement marketing activities in-line with TH system;

- Create appropriate tracking procedures to ensure proper execution of these activities

6. Execution monitoring:

- In consistency with TH standards. Ensure highest quality of the execution from agencies/suppliers via documentation

- Annual agency contracts, transparency reports, briefing process, audits and evaluations.

7. Drive Increased Performance:

- Ensuring delivery of brand goals, managing balance short-term and long-terms goals, including brand equity health measures

8. Other tasks related as assigned by the manager.

Yêu cầu ứng viên

- Preferred candidates having 5 years’ experience in the marketing function, 2 years’ experience in the same position – priority in FMCG/ F&B

- Planning research and implementation organization. Analyze research and devise action strategies

- Making Marketing Stratergy Planning , Brand Stratergy & intergratin 360 – degree communication

- Be creative trategic thinking

- Good at communication, presentation & negotiation

- People management skills

- Sales understanding

- Problem analysis & solving skills

- Fluent in English

- Result oriented and high pressure at work.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Talk when interview.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 166, đường Nguyễn Thái Học, Phường Quang Trung, Thành phố Vinh, Nghệ An
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Chuỗi Thực Phẩm TH
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 166, đường Nguyễn Thái Học, Phường Quang Trung, Thành phố Vinh, Nghệ An
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
28/12/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 28/12/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...