Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Admin Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 18/07/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Assists the office maintenance and daily administrative organization and activities including document control.
• Delivers the clerical support to the department and Company Management
• Records and manages the office stationeries and office supplies, places orders for usage and properly report the status
• Schedules meetings and appointments, assists travel arrangements, booking air tickets, manage drivers’ schedule and other supports to the visitors/guests
• Properly arranges, files of department documents/contracts in both hard and soft files in relation to department activities. Ensures the accessible and well organized database system
• Arrange for guests and visitors to the office, assists with meeting schedules
• Translates and support the translation or management of incoming/outgoing correspondence
• Records and codes for the new fixed assets. Manages and properly reports the status of existing fixed assets
• Assists the arrangement and organization of company meetings and events
• Prepares necessary statutory, entertainment and labor compliance reports as assigned by the Manager
• Supports in answering incoming phone calls in the unavailability of the receptionist.
• Looks for, gathers the information about potential suppliers, vendors for the need of office procurement and submits accurate and timely reports
• Prepare payment requests, supports the management of office budget
• Performs others duties assigned by the department Manager and Director.

Yêu cầu ứng viên

• College or University degree
• Possesses good communications skills in English (both written and verbal as Conversational business level and able to communicate using basic grammar and vocabularies) and be computer literate
• Fresh graduate to maximum 2 years of work experience in similar role
• Hard work, be responsible and good organization skills
• Innovative and creative, able to perform multi tasks, work in high pressure and a multi-cultural working environment.

Quyền lợi/Phúc lợi

• Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 5000-9999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Thôn Hà Bắc, Khu Kinh tế Nghi Sơn, Xã Hải Hà, Thị xã Nghi Sơn, Thanh Hoá
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Điện Nghi Sơn 2
Quy mô: 5000-9999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Thôn Hà Bắc, Khu Kinh tế Nghi Sơn, Xã Hải Hà, Thị xã Nghi Sơn, Thanh Hoá
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...