Trainer (Call/Contact Center Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Supervising Knowledge and Training to team member (agent and team leader) through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
- Responsible for the planning, execution, and analysis of programs that support the results of all contact center services (function Employee Support).
- Regular side by side with inbound (and outbound) agent due to get information or fact finding and needs in term of training materials and methods.
- Follow and engage actively in service improvement and motivation programs.
- Taking decision about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center and its analysis.
- Responsible to develop personal performance like training, briefings, find latest information, and others.
- Responsible to improve quality of all unit in CRM & CE within agreed development period
- Follow and make sure all team members are actively involved work closely with operation to maintain perspective.
- Follow and make sure the whole team is actively involved in the activities of the certification / assessment conducted.
- Provide an online test questions for the entire product knowledge for customer services and ensure all test question submitted into system.
- Responsible and ensure update product/program into system for customer service (function Employee Support).
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year-experience developing and implementing training programs.
- 1 year-platform training/facilitation skills to deliver quality training programs and experience developing and delivering professional development courses
- Excellent oral, written and interpersonal communication skill
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Experience in providing performance feedback
- Excellent time management
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment
- Strong organizational, planning, prioritization skills
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 365 / 0
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
07/11/2020
07/11/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 24 tới 30 tuổi
Nam nữ, từ 24 tới 30 tuổi
Giám đốc công ty (Có thẻ Luật sư)
Công ty TNHH Thương mại Samju
Trợ lý Hành chính
Công ty TNHH Kiểm toán & Tư vấn RSM Việt Nam
Chuyên viên Pháp chế
Công ty TNHH DH Ventures Vietnam
Tuyển dụng Chuyên viên Pháp lý dự án (Quận 1 - TP HCM)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Nam Miền Trung Group
Chuyên viên Sở hữu trí tuệ
Công ty TNHH Asoka Law & Partners
Việc làm tương tự
Trợ lý Hành chính
Công ty TNHH Kiểm toán & Tư vấn RSM Việt Nam
Nhân viên Lễ tân
Công ty Cổ phần Xây Dựng Kiến Trúc AA (AA Corporation)
Chuyên viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Thương mại & Dịch vụ MEDLATEC Group
Chuyên viên Pháp chế
Công ty Cổ phần KVN Logistics
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty TNHH Văn hoá Truyền thông Jingyue
Trainer (Call/Contact Center Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh