Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Temporary HR, Admin Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 01/08/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
01/08/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Job scope:
- Assist in implementing all spectrum of HRA functions for Hanoi Branch covering Admin, Recruitment, Employee Relation, HRIS and other tasks are assigned by Senior HRBP Officer. 
* HR responsibilities:
- Recruitment: assist in Part-time recruitment: post in various channels to attract candidates, screen, contact for interview, prepare logistics for walk-in interview.
- Employee relation: support in organize employee engagement events such as: Monthly Birthday, Sport Day, Year-end party, Charity, other team-building activities.
- HRIS: in charge of check, update any change in employee information in Cadena system.
C&B: support in collect document for Insurance, PIT, etc.
- Support HR team to organize employer branding activities in universities
* Admin responsibilities:
- Be in charge of administrative activities for RSC including not limited to visitors, telephone calls, courier service, stationery, water, tissue office equipment maintenance, time keeping machine, taxi card, name card, etc.
- Follow, control and make payment requests of RSC office expenses such as telephone, internet, water, stationery, taxi, parking refreshment and other
- Supervise tea-lady to ensure office in good condition.
- Update monthly admin fee.
- Assist all North stores to order stationery, equipment, water, print ink and follow-up the deliveries and payment
- Support follow, make payment other fee such as for telephone, internet, taxi, and rubbish cleaning.
- Support to submitting promotion, working with government authorization
- Notarize, record driving licenses of Ops team.
* Package benefit:
- Competitive salary based on experience, capability
- Opportunity to become official staff after 6 months
- Work in one of the biggest international company in F&B industry
- PHV Health care
- Discount when use service, products of Pizza Hut, Starbucks coffee, Guardian

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor in HR, Business Administration, Economics Office management or related field. 
- Have at least 1 year related working experience prefer at FDI Company
- Have knowledge of office management, general HR
- Skills: English, Computer, Negotiation, Teamwork.
- Competencies: Action-oriented, Customer focus, Detail- oriented, Learning on fly, Problem solving

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao  đổi khi phỏng vấn

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Opal Office, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Pizza Việt Nam (Pizza Hut Viet Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Opal Office, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/07/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/07/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...