Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Senior Payroll Officer (In HCMC)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 22/04/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
22/04/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Senior Payroll Officer mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a Senior Payroll Officer in Ho Chi Minh City.
Reporting to the Head of Payroll Services, the Senior Payroll Officer role is to work on the ongoing client service needs for a portfolio of nominated clients. The Senior Payroll Officer is as part of a team responsible for meeting all aspects of clients' relevant payroll, compliance, reporting and labor consulting needs in accordance with service
agreements.

Job Description:
The Senior Payroll Officer’s primary responsibility will be to ensure the client’s Salary/SMUI/PIT records and reporting are compliant with relevant standards, client requirements, and in accordance with local Vietnamese regulations, as well as complying with requirements of the firm. The responsibilities of the position
include, but are not limited to:
• Works closely with clients, maintaining strong relationships with key decision makers.
• Supervises, assists and reviews the work of Payroll Officer and juniors for the client.
• Works with and assists the Line Manager with client responsibilities, proposals and ongoing requirements of the firm.
• Ensuring that the payroll work/ transactions are properly controlled and reported accurately in accordance with the reporting deadlines and compliant with company’s policies.
• Checking, collecting and managing data of timesheets, production efficiency data to make sure having right data for calculating salary, bonus.
• Labor Law Compliance for Payroll, SMUI, PIT related party transactions and other statutory reports to ensure submissions are completed on time.
• Reviewing Labor reports, SMUI report and Personal Income Tax finalizations, liaising with tax officers, external auditors and other stakeholders.

Yêu cầu ứng viên

• University graduate with a major in Human Resource (or equivalent).
• Over 3 years working experience in a professional HR practice.
• Strong technical knowledge of Vietnamese Labor Law and tax regulations, and solid exposure and understanding of government reporting.
• Strong knowledge of Payroll software is an advantage.
• Fluent in English – written competency is a must and verbal skills are highly
valued (Client documents are mostly English and communication with clients is also generally in English).
• Experience to work with variety client is an advantage.

Skills & Prerequisites
• Strong Teamwork: Able to work within a team, and to lead teams and individuals to
achieve goals and objectives.
• Solid Interpersonal Skills: being able to influence and guide clients and colleagues across a broad range of professional and personal needs.
• Highly Motivated: self-driven, with the ability to use their own initiative, the ability to multi-task, and the ability to solve problems and recommend appropriate solutions.
• Analytical Skills: ability and experience in analyzing issues, updating policy documents, checklists, templates, and procedures. Ability to look at client results and make recommendations.
HCMC office address: Level 9, Abacus Tower, 58 Nguyen Dinh Chieu, District 1, HCMC.

 

Quyền lợi/Phúc lợi

• Competitive salary package
• Stable, international, professional and friendly working environment
• Opportunity to fast track the development of your career
• Attendance at training courses
• Private Health Insurance (after the completion of probation)
• Parking provided. Telephone allowance also provided.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Acclime Corporate Services
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
25/03/2020
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 25/03/2020
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...