Receptionist (cum Admin - Cashew Bien Hoa)

Mức lương: 7,5 - 8 triệu

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Tỉnh Đồng Nai

Hạn nộp hồ sơ: 26/09/2021

Trình độ: Cao đẳng

Mô tả công việc

Receptionist tasks:

  • Receiving incoming telephone calls, documents and transfers to related person.
  • Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
  • Receive/Deliver external & internal letters/parcels.
  • Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…);
  • Arrange suitable transportation for employees' business trips (Ex: Flight tickets, rental cars, taxi tickets, etc.) as required;

Admin tasks:

  • Daily meal report for canteen;
  • Make sure the office run smoothly, work with suppliers to get the best rate, solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, office flower, office cleaning, etc.…);
  • Proceed monthly payment for related affairs (telephone, fresh flowers, meal, cleaning service, security's service, vehicles…);
  • Coordinate the repair and maintenance of office equipment
  • Support, coordinate with other HR members to making plans, organize the internal events (E.g.: Monthly birthday, EOM, Mid-year Party, Christmas, Year-end Party, Farewell Party, etc..);
  • Order beverage and food for guests and expats when needed;
  • Other ad-hoc jobs assigned by the Superior/BOD.

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s Degree in English or related major
  • Excellent written and verbal English communication skills
  • Good looking. Be trustworthy, respectful, highly responsible
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Female from 22 to 28 years old
  • At least 1 year of experience in the similar role
  • Well organized, Friendly and polite, Self-motivated
  • Able to deal with difficult clients or customers
  • Ability to adapt to work quickly, know to actively organize and control work.

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Chế độ bảo hiểm
  •  Du Lịch
  •  Chế độ thưởng
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Nghỉ phép năm
0  |  0
Chi nhánh Long Bình Công ty TNHH OLAM Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên Lô E5, KCN Long Bình, Phường Long Bình, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 09/09/2021
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: 21 - 30 tuổi
Nơi làm việc: Tỉnh Đồng Nai

Việc làm liên quan

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...