Receptionist (cum Admin - Cashew Bien Hoa)
Mức lương: 7,5 - 8 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Tỉnh Đồng Nai
Hạn nộp hồ sơ: 26/09/2021
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfers to related person.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Receive/Deliver external & internal letters/parcels.
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…);
- Arrange suitable transportation for employees' business trips (Ex: Flight tickets, rental cars, taxi tickets, etc.) as required;
Admin tasks:
- Daily meal report for canteen;
- Make sure the office run smoothly, work with suppliers to get the best rate, solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, office flower, office cleaning, etc.…);
- Proceed monthly payment for related affairs (telephone, fresh flowers, meal, cleaning service, security's service, vehicles…);
- Coordinate the repair and maintenance of office equipment
- Support, coordinate with other HR members to making plans, organize the internal events (E.g.: Monthly birthday, EOM, Mid-year Party, Christmas, Year-end Party, Farewell Party, etc..);
- Order beverage and food for guests and expats when needed;
- Other ad-hoc jobs assigned by the Superior/BOD.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s Degree in English or related major
- Excellent written and verbal English communication skills
- Good looking. Be trustworthy, respectful, highly responsible
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- Female from 22 to 28 years old
- At least 1 year of experience in the similar role
- Well organized, Friendly and polite, Self-motivated
- Able to deal with difficult clients or customers
- Ability to adapt to work quickly, know to actively organize and control work.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Việc làm liên quan

Nhân viên tuyển dụng Công ty TNHH VN Network

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH CN Agency

Kế toán tổng hợp Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Chuyên viên tuyển dụng Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN

Nhân viên Hành chính, Nhân sự Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An

Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group

Nhân viên Hành chính nhân sự, Lễ tân (Làm việc tại Long Thành - Được đào tạo) Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Nhật Tiến

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+

Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025) Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang

Payroll Intern Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Payroll Specialist Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Hành chính Nhân sự Công ty TNHH Tư vấn Quốc tế Legal Eyes
© NhanSu.vn
Địa chỉ: 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP.HCM
Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886
Email: info@nhansu.vn
CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM
GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.
Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288
Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.
Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;
Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

