Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Quản Lý Hành Chính Nhân Sự (HR & Admin Manager)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 11/06/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
11/06/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • To advise and propose to the BOD issues in the field of personnel such as: building organizational structure of company, administration of the company, recruitment, training, salary and reward schemes, welfare regimes benefit for employees, ...
  • Organizing and implementing administrative assignment follow HR & Admin's functions and follow BOD's requirement;
  • Making annual, quarterly and monthly recruitment and training plans.
  • Building, supplementing, completing processes and regulations applied in the Company.
  • Developing Human Resources in the company by devising strategies to evaluate employee productivity, recruitment, training and talent development.
  • Overseeing the departmental system, Human Resources management strategies and tactics
  • Supervising and guiding personnel.
  • Monitoring and ensuring compliance with internal Regulations and Laws
  • Building regulations and planning schedule related to using of possession and equipment of the company;
  • Building plan and organizing, supervising the implementation of security order, labor safety, labor hygiene and fire prevention;
  • Building a system of rules and regulations for the company and monitoring the observance of such rules;

Yêu cầu ứng viên

  • Graduated from College/University or higher education in relevant subjects.
  • 5 years of experience in relevant position. To be knowledgeable about Law of Enterprises and other relevant Laws.
  • Communicating, developing and maintaining relationships with partners in order to serve for job’s requirements.
  • Good knowledge and practical experience to negotiate, manage, analyze and solve complaints.
  • Good communication, negotiation and persuasion skills.
  • Professional requirements.     
  • Proficiency in English and Microsoft office skills.
  • Ability to work under high pressure, work independently and team work.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
3  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 309 Nguyễn Trọng Tuyển, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Quản lý phát triển Oxley MK Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 309 Nguyễn Trọng Tuyển, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/05/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
30 - 40 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/05/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 30 - 40 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...