Quản Lý Hành Chính Nhân Sự (HR & Admin Manager)
Mô tả công việc
- To advise and propose to the BOD issues in the field of personnel such as: building organizational structure of company, administration of the company, recruitment, training, salary and reward schemes, welfare regimes benefit for employees, ...
- Organizing and implementing administrative assignment follow HR & Admin's functions and follow BOD's requirement;
- Making annual, quarterly and monthly recruitment and training plans.
- Building, supplementing, completing processes and regulations applied in the Company.
- Developing Human Resources in the company by devising strategies to evaluate employee productivity, recruitment, training and talent development.
- Overseeing the departmental system, Human Resources management strategies and tactics
- Supervising and guiding personnel.
- Monitoring and ensuring compliance with internal Regulations and Laws
- Building regulations and planning schedule related to using of possession and equipment of the company;
- Building plan and organizing, supervising the implementation of security order, labor safety, labor hygiene and fire prevention;
- Building a system of rules and regulations for the company and monitoring the observance of such rules;
Yêu cầu ứng viên
- Graduated from College/University or higher education in relevant subjects.
- 5 years of experience in relevant position. To be knowledgeable about Law of Enterprises and other relevant Laws.
- Communicating, developing and maintaining relationships with partners in order to serve for job’s requirements.
- Good knowledge and practical experience to negotiate, manage, analyze and solve complaints.
- Good communication, negotiation and persuasion skills.
- Professional requirements.
- Proficiency in English and Microsoft office skills.
- Ability to work under high pressure, work independently and team work.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 309 Nguyễn Trọng Tuyển, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Quản lý phát triển Oxley MK Việt Nam |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 309 Nguyễn Trọng Tuyển, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 12/05/2020 |
Cấp bậc: | Khác |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 30 - 40 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi