Office Administrator
Mô tả công việc
· Greet visitors coming to the office and direct them to the person they are visiting;
· Answer incoming calls and greet office visitors in a friendly and professional manner;
· Handle office subscription contracts with all office facility providers; receive monthly bills and prepare payment on time.
· Maintain the tidiness of the reception area;
· Supervise the sanitary staff; manage office stationery and equipment; Keep office records updated;
· Raise monthly purchase requisition for approval and proceed to buy office stationery and supplies for Pantry and other requests
· Raise purchase requisition for approval and proceed to buy office equipment such as table telephone, chairs, desk,….if necessary
· Up-date and distribution of Employee Telephone List
· Office contact point to the landlord, all office service vendors; Receive invoices for rental fees, monthly electricity and water usage; check and submit for payment on time.
· Manage meeting rooms’ usage
· Travel bookings of air ticket, hotel reservation for both local employees and guests from oversea
· Manage telephone and taxi services and proceed payment
· Manage and operate attendance record machine, extract and send monthly reports to HRM.
· Implementing all instructions and tasks assigned by HR Manager
Yêu cầu ứng viên
· Bachelor degree of relevant majors: Business Administration, Economics, Law, Society, English or Human Resource management.
· Female - From 01 to 03 years experience.
· Excellent interpersonal and communication skills, negotiation skills
· Good interpersonal and time managerial skills
· Proficiency with Microsoft applications (Word, PPT, Excel)
· Hard-working, good team player, supportive, proactive, initiative and reliable
· English fluency: Good in technical Reading & Writing, able to communicate with foreign customers
Quyền lợi/Phúc lợi
- Attractive salary
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam |
Tên công ty: | Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.) |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam |
Ngày đăng tuyển: | 03/04/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi