Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Office Administrator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/05/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/05/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Greet visitors coming to the office and direct them to the person they are visiting;
  • Answer incoming calls and greet office visitors in a friendly and professional manner;
  • Handle office subscription contracts with all office facility providers; receive monthly bills and prepare payment on time.
  • Maintain the tidiness of the reception area;
  • Supervise the sanitary staff; manage office stationery and equipment; Keep office records updated;
  • Raise monthly purchase requisition for approval and proceed to buy office stationery and supplies for Pantry and other requests
  • Raise purchase requisition for approval and proceed to buy office equipment such as table telephone, chairs, desk,….if necessary
  • Up-date and distribution of Employee Telephone List
  • Office contact point to the landlord, all office service vendors; Receive invoices for rental fees, monthly electricity and water usage; check and submit for payment on time.
  • Manage meeting rooms’ usage
  • Travel bookings of air ticket, hotel reservation for both local employees and guests from oversea
  • Manage telephone and taxi services and proceed payment
  • Manage and operate attendance record machine, extract and send monthly reports to HRM.
  • Implementing all instructions and tasks assigned by HR Manager

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor degree of relevant majors: Business Administration, Economics, Law, Society, English or Human Resource management.
  • From 3 -5 years experience.
  • Excellent interpersonal and communication skills, negotiation skills
  • Good interpersonal and time managerial skills
  • Proficiency with Microsoft applications (Word, PPT, Excel)
  • Hard-working, good team player, supportive, proactive, initiative and reliable
  • English fluency: Good in technical Reading & Writing, able to communicate with foreign customers

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Attractive salary
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
  • Professional, dynamic working environment

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.)
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/05/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/05/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Bài viết mới nhất

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...