Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Office Administrative Manager Cum HR

Mức lương: 20 - 25 triệu
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 01/01/2018
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
20 - 25 triệu
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
01/01/2018
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

 Administrative:
• Coordinating office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies
• Supervising administrative staff and dividing responsibilities to ensure performance
• Keep stock of office supplies and place orders when necessary
• Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management
• Support budgeting of office running costs
• Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
• Create and update records and databases with personnel, financial and other data
• Track stocks of office supplies and place orders when necessary
• Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned
• Provide general support to partners, legal team and visitors
• Overseeing other office management issues (e.g. stationery, Hardware and travel arrangements)
• Plan in-house or off-site activities, like parties, celebrations and conferences
 HR:
• Assist in the onboarding process for new hires
• Build up and manage C&B process, HR relation process, HR planning budget
• Build up and evaluate KPIs' system
• Build up processes, regulations, documents related to HR.
• Propose internal training and staff development plan.
• Develop and propose the HR policy.
• Other duties assigned by Partners from time to time.

Yêu cầu ứng viên

Job Requirements:
• Minimum 4 years of experience in HR plus Office Administrative Manager or equivalent position
• Bachelor degree
• Experience working in a service company
• Experience working in a law firm would be preferable
• Proficiency in English
Priority will be given to candidates who can start working immediately.

Quyền lợi/Phúc lợi

 Annual trip budget;
 Annual leave of: 12 days per year;
 Overseas: training and meeting (if any);
 Training abroad and meetings abroad (if any);
 Compulsory social insurance;
 Taxi card and company car for business trips;
 Attendance fee for business functions/events;
 Internal and external training (available from time to time)

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 2&3,lầu 13,Saigon Centre,65 lê lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Luật TNHH Rajah & Tann LCT
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 2&3,lầu 13,Saigon Centre,65 lê lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
01/12/2017
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
3
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 01/12/2017
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 3
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...