Office Admin (06 months)
Mô tả công việc
Duties and responsibilities:
- Greet visitors coming to the office and direct them to the person they are visiting; Answer incoming calls and greet office visitors in a friendly and professional manner;
- Handle office subscription contracts with all office facility providers; receive monthly bills and prepare payment on time.
- Maintain the tidiness of the reception area;
- Supervise the sanitary staff; manage office stationery and equipment; Keep office records updated;
- Raise monthly purchase requisition for approval and proceed to buy office stationery and supplies for Pantry and other requests
- Raise purchase requisition for approval and proceed to buy office equipments such as table telephone, chairs, desk,….if necessary;
- Up-date and distribution of Employee Telephone List;
- Office contact point to the landlord, all office service vendors; Receive invoices for rental fees, monthly electricity and water usage; check and submit for payment on time.
- Manage meeting rooms’ usage;
- Travel bookings of air ticket, hotel reservation for both local employees and guests from oversea.
- Manage telephone and taxi services and proceed payment
- Manage and operate attendance record machine, extract and send monthly reports to HRM.
- Implementing all instructions and tasks assigned by HR Manager
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor degree of relevant majors: Business Administration, Economics, Law, Society, English or Human Resource management.
- From 01 - 02 years experience.
- Excellent interpersonal and communication skills, negotiation skills
- Good interpersonal and time managerial skills
- Proficiency with Microsoft applications (Word, PPT, Excel)
- Hard-working, good team player, supportive, proactive, initiative and reliable
- English fluency: Good in Reading & Writing, able to communicate with foreign customers
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam |
Tên công ty: | Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.) |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Phòng 901-903, Tầng 9, Tòa nhà Văn phòng CentrePoint, Số 106, Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam |
Ngày đăng tuyển: | 06/08/2019 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Nữ |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi