Mô tả công việc

✓ Develop & maintain customer level data including all trade channels (Direct Customer, Wholesaler, Key Account On/Off Premise).
✓ Works on routes optimization through creating balanced routes based on number of customers, visits per day and route completion time in order to improve sales productivity.
✓ Generate RTM Metrics and Monitor distributor dashboard performance. Execute and evaluate distributor infrastructure.
✓ Provide ongoing training for the sales force team on data gathering, routes reading & KPIs tracking to ensure maximum technology utilization.
✓ Implementing coaching/training & sharing RTM Best Practice to regional Market Execution (RTM Coordinators) to continuously build RTM Capabilities/Process.

Yêu cầu công việc

✓ College/Bachelor’s degree.
✓ Strong in Leadership, communication, strategic thinking and analytical skills, problem solving decision making.
✓ Proficient in computer applications.
✓ Ability to work independently under high pressure.
✓ Three-year experience in FMCG sales management is preferable.

Phúc lợi công việc

- Competitive salary
- Full benefits on insurance like Labor Law
- Personal health care (accident, inpatient)
- Team building, trained activities

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 239 / 0
Logo Chi nhánh Công ty Trách nhiệm hữu hạn nước giải khát Coca-Cola Việt Nam tại Hà Nội Chi nhánh Công ty Trách nhiệm hữu hạn nước giải khát Coca-Cola Việt Nam tại Hà Nội
Số 485, Đường Xa Lộ Hà Nội, Phường Linh Trung, Quận Thủ Đức, Hồ Chí Minh/ Km số 17, Quốc lộ 1A, Xã Duyên Thái, Huyện Thường Tín, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam
Nhân Viên Thực Thi Thị Trường (Route To Market - HCM)
Chi nhánh Công ty Trách nhiệm hữu hạn nước giải khát Coca-Cola Việt Nam tại Hà Nội
Nộp đơn