Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Sales Admin

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Plan to order products, allocate and coordinate goods to areas in South and North.
  • Support planning so that sales, sales and shipping departments work together better.
  • Update sales information, knowledges of goods ,sales programs for sales department and customers
  • Receive orders directly, , sales or orders on the system, manage orders, responsible for processing orders properly
  • Contact the delivery department/shipping unit to send the goods.
  • Arrange the delivery schedule of customer orders in an optimal way.
  • Solve problems related to delivery and cargo problems
  • Track, process of return products that need to be recalled for customers, support to pay for promotions & Handling return cases.
  • Coordinate with Logistics Department, warehouse staff, packing staff to prepare goods according to standards before sending. to ensure delivery goods on times
  • Arrange a reasonable delivery schedule based on the time of order receipt.
  • Coordinate with Accounting and Warehouse Departments to handle issues related to goods and orders for business.
  • Analyze order data, prepare reports to the Head of Sales Department
  • Arrange the delivery area for the delivery staff so that multiple orders in the same place are delivered by the same person to increase efficiency.
  • Monitor and coordinate the transportation process.
  • Update information about goods in stock, goods in transit as well as quantity and volume of exported goods.
  • Perform other tasks as required by management.

Yêu cầu ứng viên

  • Work experience as a Merchandise Coordinator, Sales person, Sales person or Warehouse Clerk
  • Time management and work organization skills.
  • Know how to plan and coordinate.
  • Good communication and interaction skills.
  • Ability to handle situations, make quick decisions.
  • Computer skills to manage order data and order preparation, delivery and fulfillment processes.
  • Teamwork skill
  • Ability to work to meet strict deadlines
  • Good conversational English

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
22/06/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
23 - 35 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 22/06/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 23 - 35 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...