Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Phụ Trách Nhân Sự

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 22/04/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
22/04/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Administration - Human Resources:
+ Planning recruitment, training, developing human resources periodically by year, quarter and month for the Factory.
+ Coordinating with relevant departments / units to develop and supervise the implementation of regulations, processes and regulations on personnel management, salaries and remuneration policies for workers and staffs; internal regulations, work processes, regulations in related fields ...
+ Directly handle the work in the administrative - personnel area of ​​the Factory, advise and propose to the Board of Directors to handle the issues beyond ability.
+ Assist other departments in personnel management and act as a bridge between the Board of Directors and employees in the Factory. Supporting relevant departments for staff training, how to recruit personnel, administrative work ...
+ Ensuring the accomplishment of objectives, functions and tasks of the Division.
- Manage and update records of employees working at the Company: according to the regulations of hard file and soft file storage.
- Manage records of employees who have quit their jobs: according to the regulations of keeping hard records and soft files.
- Management of taking leave, sick leave and leave..: to promptly solve problems related to each specific case
- Managing and allocate uniforms for employees in the Company
- Monitoring and urge the compliance with internal rules and regulations of employees
- Checking timekeeping and payroll for employees of the Company periodically monthly
- Performing notice of increase and decrease of compulsory insurance and deal with policies related to health insurance and accident insurance for employees working at the Company.
-  Making monthly list of payment of social insurance, health insurance and unemployment insurance.
-  Carring out Training according to Training process:
+ Determining training needs
+ Review training needs from departments and submit them for approval
+ Making training plan to submit to Board of Directors for approval
+ Prepare for the training plan and monitor the results after training
+ Evaluate after training and report on achieved results
+ Perform other duties as assigned by the Department Head.
- Commitment to implement and take responsibility according to the Company's operating regulations.
- Comply with 5S implementation as prescribed.

Yêu cầu ứng viên

- Education: College or higher
- Qualification:
+ Specialized human resources - administrative – legal
+ Knowledgeable about laws related to handling labor policies and regimes
- Experience: 2 years or higher
- Work skill: Operate independently - respond quickly when situation occurs - sensitive at work, working in high pressure environment.
- Other Skills: Microsoft Office, English.
- Quality: Be responsible, patient and honest at work.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô i3-6, Đường N2, Khu công nghệ Cao - Phường Tăng Nhơn Phú A - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Điện tử DLG Ansen
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô i3-6, Đường N2, Khu công nghệ Cao - Phường Tăng Nhơn Phú A - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/03/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/03/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...