Nhân viên nhân sự (C&B Store)

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 20/06/2021

Trình độ: Cao đẳng

Mô tả công việc

Roles and responsibility:List in order of importance the major responsibilities of the job and estimate the
percentage of time spent on each responsibility (the main function of the job may of may not be the one where the
most time is spent)
1. Payroll Management 40%
- Process, fix shiftplan error and check attendance data to summarize Roster of Fulltime and Parttime from SAP system.
- Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data of Fulltime and Parttime store
- Process Payroll Parttime store.
2. PIT & Social insurance 10%
- Register PIT code and PIT dependant for employees.
- Check PIT code for all employees.
- Process claims for social insurance benefits of employees.
- Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs and HI cards for new staffs
3. Labor Contract 10%
- Make and check labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal, termination decision
- Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
4. Employee's profile management 20%
- Set up records and update personnel file for new employees.
- Manage profile of employees
5. Rules and Regulations 10%
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
6. Other tasks 10%
- Respond employee's questionaire related to HR issues.
- Make monthly HR-related report
- Support PIC C&B incharge and other functions of HR departments as necessary
- Other tasks or responsibilities as assigned by HR Division Leader and Store Manager

Yêu cầu ứng viên

Qualification and Job Requirements:
1. University/College degree.
2. Minimum 01 year of related experience in HR (C&B is a plus)
Preferred skills
1. Computer literate (Word, Excel, Powerpoint)
2. Good communication and problem-solving skill
3. Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
4. Customer focused
5. Self-disciplined with ability to work independently
6. Good command of English (verbal and written) is a plus
7. Be able to work at shift & on Public holidays

Quyền lợi/Phúc lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

1  |  0
Công ty TNHH AEON Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên Số 30, đường Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 17/06/2021
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: 22 - 30 tuổi
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan


Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group
Toàn thời gian
10 - 12 triệu
Thành phố Hà Nội Ứng tuyển ngay

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Toàn thời gian
12 - 15 triệu
Thành phố Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh Ứng tuyển ngay

© NhanSu.vn

Địa chỉ: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

Email: info@nhansu.vn


CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025

Mã số thuế: 0315459414

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ


© 2025 All Rights Reserved