Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân viên nhân sự (C&B Store)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 20/06/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Roles and responsibility:List in order of importance the major responsibilities of the job and estimate the
percentage of time spent on each responsibility (the main function of the job may of may not be the one where the
most time is spent)
1. Payroll Management 40%
- Process, fix shiftplan error and check attendance data to summarize Roster of Fulltime and Parttime from SAP system.
- Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data of Fulltime and Parttime store
- Process Payroll Parttime store.
2. PIT & Social insurance 10%
- Register PIT code and PIT dependant for employees.
- Check PIT code for all employees.
- Process claims for social insurance benefits of employees.
- Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs and HI cards for new staffs
3. Labor Contract 10%
- Make and check labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal, termination decision
- Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
4. Employee's profile management 20%
- Set up records and update personnel file for new employees.
- Manage profile of employees
5. Rules and Regulations 10%
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
6. Other tasks 10%
- Respond employee's questionaire related to HR issues.
- Make monthly HR-related report
- Support PIC C&B incharge and other functions of HR departments as necessary
- Other tasks or responsibilities as assigned by HR Division Leader and Store Manager

Yêu cầu ứng viên

Qualification and Job Requirements:
1. University/College degree.
2. Minimum 01 year of related experience in HR (C&B is a plus)
Preferred skills
1. Computer literate (Word, Excel, Powerpoint)
2. Good communication and problem-solving skill
3. Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
4. Customer focused
5. Self-disciplined with ability to work independently
6. Good command of English (verbal and written) is a plus
7. Be able to work at shift & on Public holidays

Quyền lợi/Phúc lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 30, đường Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH AEON Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 30, đường Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/06/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
22 - 30 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/06/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 22 - 30 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...