Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Hành Chính (Văn Phòng)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Admin Officer must be a team player and work with other members of the team to meet all key performance indicators as set out in the management contract.
  • Ensure working environment readiness for new hires. Prepare the welcome package: creating employee and client ID, request the badge card, request email account, laptop (If needed), desktop, telephone), other required forms.
  • Follow up and coordinate with department managers to ensure new hire trainings requirement compliance, support employee performance and recognition program.
  • Coordinate with head office HR to ensure employee compensation and benefits: collecting necessary document forwarding employee’s question and concerns.
  • Coordinate with department managers and sub-contractors ensuring labor and site compliance: attendance check, working hours, overtime, labor policy in compliance with local law and RBA; other compliance expectations.
  • Collect and ensure up-to-dated information of site headcount, contact list, recognition, organization chart for Vietnam site.
  • Lead and liaise company activities: monthly staff meeting, team outing, team building and other engagement activities (Birthday, long service).
  • Provide logistic service for site team training: venue, invitation, set up, layout arrangement, on-training support.
  • Booking air tickets, rooms for meeting, resident card application, police / criminal record, visa extension, for expats.
  • Support sub-contractors to do other jobs related (Badge process and other related requests on system).
  • Other administrative tasks.

Yêu cầu ứng viên

  • Uninterrupted site operations.
  • 100% compliance of site to key client and JLL audits.
  • Meet or exceed Client Satisfaction survey targets.
  • Continuously improving service.
  • Ensure the KPI Targets for the Account are met.
  • Diploma/degree in business administration.
  • Ability to work under pressure, problem solving.
  • Teamwork spirit.
  • Strong communication skills: English writing and speaking.
  • Represent JLL by behaving consistently with cultural and company requirements.
  • Provide services in keeping with client’s cultural and company requirements.
  • Work towards objectives unsupervised.
  • Be willing to assist & mentor colleagues.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Deal with the company.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Jones Lang Lasalle (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
03/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Bachelor
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 03/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Bachelor
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...