Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Điều Phối Bán Hàng

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 06/01/2021
Địa điểm: Quảng Ninh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
06/01/2021
Địa điểm
Quảng Ninh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Implement all of Accor’s sales standards, processes, procedures, reporting, utilization of sales systems, etc.
- Answer telephone and respond to caller inquiries in a pleasant manner.
- Answer client / bookers questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants etc.)
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, banquet event orders, CVGR Letter).
- Gather materials and assemble information packages (e.g. brochures, promotional materials, sales demo kit, welcome kit, souvenir etc.).
- Generate group and/or corporate leads through internet prospecting, networking, and telemarketing.
- Manage and maintain sales executives and managers schedules, appointments and travel arrangements.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Arrange and co-ordinate meetings, events and any appointments.
- Record, transcribe and distribute minutes of meetings.
- Interaction with client in regards to leads, hotel needs and client travel.
- Meets with clients in the absence of the Director of Sales or Sales Managers to effectively and professionally convey details of the sale to the client.
- Monitor, screen, respond to and distribute incoming communications.
- Design, upload, extract and maintain customer databases.
- Print Sales manager productivity reports for each sales managers and submit to Director of Sales.
- File and retrieve documents and reference materials.
- Conduct research and collect data to prepare reports and documents.
- Utilizes efficient sales strategy for the maximization of hotel revenue.
- Coordinates necessary arrangements with vendors relating to sales
- Establishes strong relationships with vendors to ensure maximization of hotel revenue.
- Ensures all documents produced by the Sales Department (i.e. BEO’s, contracts, rooming lists, proposals) are completed accurately and on time.
- Respond to complaints from customers and give after-sales support when requested.
- Ensure the adequacy of sales-related equipment or material are available at all times.
- Other duties as assigned by Director or sales or the management.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor’s degree in business or relevant field. Having experience working in hotel/hospitality or customer service is an advantage.
- At least 1 year working in administrative experience.
- Speak with others using clear and professional language.
- Prepare and review written documents accurately and completely.
- Working knowledge of standard office administrative practices and procedures.
- Excellent customer service skills with attention to details.
- Able to effectively communicate in English, in both written and oral forms.
- Be friendly, customer centric, smile and able to work in a team environment.
- The role may require occasional travel to Yen Tu, Ha Long City

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Quảng Ninh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu Di tích Yên tử - Xã Thượng Yên Công - Thành phố Uông Bí - Quảng Ninh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Phát Triển Tùng Lâm
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu Di tích Yên tử - Xã Thượng Yên Công - Thành phố Uông Bí - Quảng Ninh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/12/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/12/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Quảng Ninh

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...