Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 13/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
13/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. HR Administration (50%)
• Manage HR Administration: Letter of delegation of authority, Letter of Assignment, Job description, organization chart, Annual Leave, headcount, personal accident & medical Insurance, office access system, HR System administration (Workday), etc…
• Monitor and handle local regulatory requirements for expatriate staff and their family members, including but not limited to work permit, entry visa, temporary residence etc…
• Prepare and handle business registration to the local authority for the branch
• Prepare and update timely department operation manual.
• Prepare and monitor HR reports: Late/ Leave report, Headcount report, report to Local Authorities.
• Work with various vendors: travel providers, hotels and public officers to resolve administration issues.
• Monitor secretary work
• Other tasks assigned by Department Head
2. C&B ( backup - 50%)
• Complete monthly/annually personal income tax declaration for employees, or expatriates and report to Tax Department. Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.
• Experience in managing C&B Budget
• Declare list of new staffs, resigned staffs, maternity leave and sick leave to Social Insurance Agency monthly
• Support to execute payroll for staffs

 

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor degree
• At least 5-year related experience, strong passion in HR work
• Knowledgeable of related laws and regulations
• Efficient in both teamwork and independent work
• Strong ownership and execution in work, logical thinking, and multi-task capability
• Good communication and writing in both Vietnamese and English

Quyền lợi/Phúc lợi

- Cơ hội đào tạo nước ngoài

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
4  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 8, Tòa nhà Landmark, Số 5B Tôn Đức Thắng - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Ngân Hàng MUFG Bank, Ltd. - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 8, Tòa nhà Landmark, Số 5B Tôn Đức Thắng - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...