Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR cum Admin Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 07/04/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
07/04/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Report to: General Director
Functional reportees: HR Admin, Receptionist and Admin Assistant


Job Profile
The Human Resource and Admin Manager will lead and oversees the routine functions of the General Office Administration in HCMC and all HR related functions in HCMC, Hanoi and Danang offices including hiring and interviewing staff, administering pay, benefits, employee relations programs and leave, and enforcing company policies and practices.


HUMAN RESOURCES
1. Recruitment - Contribute actively in planning the whole recruitment cycle.
2. On boarding and Induction - including updating office manuals and circulate them.
3. Attendance and Leave management and Punctuality report - Track the attendance, leave balance.
4. Salary Processing / Payroll - Maintain the complete updated database of all employees in payroll in specified excel sheet.
5. Performance Management - Track Probation reviews with timelines and ensure outcomes are communicated formally through company’s letters. Communicate the process of annual / midyear appraisals, receive, verify the forms and share the consolidated outcome in specified formats.
6. Employee Relations Engagement and Separation
7. Employee Data Management
8. Good understanding and Updating Labour laws in relation to employee and employer matters

ADMINISTRATION
9. Overseeing and executing the office management function - including office stock and promotional items purchase, make sure costs and quality of purchased goods are excellent. Coordinate with the Marketing team and responsible for managing the logistic and administration functions in organizing the company’s public and promotional events successfully
10. Employee Engagement Activities - Coordinate and manage a wide range of employee engagement activities such as annual trip outings, network luncheons, health check, office gatherings, staff anniversaries etc. on regular basic.

Yêu cầu ứng viên

Preferred Education Background:
• Bachelor in Human Resources, or Social Sciences, Business Administration
Preferred Work Experience:
• Minimum 3-5 years of experience in HR and Admin
• A career in a service focus/customer centered culture organization will be an asset
Preferred Skill Set:
• Good knowledge of computer - Windows and Microsoft Office applications (Outlook, Word, Excel)
• Excellent Communication and interpersonal skills
• Competent in English communication
• Good planning and organization
• Coaching, Monitoring, Management and Leadership skills
• Problem solving
• Time Management

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive remuneration package with competitive salaries
- Excellent Incentive Scheme to motivate high performers
- 13th month salary

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 6, Tòa nhà số 55 Trương Quốc Dung, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Avenue To Success (ATS)
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 6, Tòa nhà số 55 Trương Quốc Dung, Phường 10, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/03/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/03/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...