Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Clerk

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 01/01/2021
Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
01/01/2021
Địa điểm
Bà Rịa - Vũng Tàu
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Responsible for functions within the department, including making discretionary decisions and interfacing with all appropriate departments on the property.
  • Maintain a comprehensive calendar file to insure required reports are properly prepared and submitted on a timely basis.
  • Maintain confidentiality of sensitive materials.
  • Coordinates manager’s schedule and sets appointments.
  • Arranges and coordinates travel schedule and reservations.
  • Coordinates and arranges meetings, prepare agendas, reserves and prepares facilities and records and transcribes minutes of meetings
  • Organizes and maintains file system, and files correspondence and other records.
  • Prepare and process monthly reports. Conducts research, and compiles and types statistical reports.
  • Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
  • Prepare proposal and contract letters.
  • Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
  • Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
  • Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
  • Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
  • Asistant to employee transportation tasks
  • Assistant the labor safety meetings and incident investigation
  • Assistant all activities of the Labor Safety Department
  • Complete other tasks as assigned by Supervisor
  • Support interview arrangements
  • Support recruitment team to design recruitment posters.
  • Coordinate mass interview days, recruitment career days, send interview invitation, prepare employee check list for onboarding.
  • Support to Update & maintain Job Description and Recruitment Form.

Yêu cầu ứng viên

  • Minimum at least of 01 years of administrative assistant experience required.
  • Have experiences, knowledge and mindset of one into Departments such as Purchasing, Security, Engineering, Food & Beverage, Chef, Room, Finance, Human Resources, Administration, and Secretary…
  • Minimum of college education completed is required.
  • Proven experience with computers and business software.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Ability to communicate fluently in the Vietnamese language and English of the workplace both verbally and nonverbally.
  • Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
  • Have qualified organizational skills to manage several tasks at once.
  • Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
  • Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
  • Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
  • Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Annual Health Check
  • Accident Insurance
  • Resort Discount
  • Service Charge 
  • Phone Allowance
  • Shuttle Bus
  • Duty Meal

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Dự Án Hồ Tràm
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/12/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/12/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...