Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR/Assistant General Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2018
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
06/12/2018
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Report line: HQ General manager
- Assigned department: HR and BSP team
- You will be responsible for supporting HQ General Manager to lead and manage back-office operation and services to contribute to the business success. Your duties and responsibilities are mainly including:
1. Budgeting and planning:
- Plan, organize and control all activities of the department. Participate in developing department goals, objectives and systems.
- Responsible for preparing annual budget for office, planning and controlling the expenditures to support effectively for the company operation.
2. Policies and procedures
- Cooperate with every Team Managers and support General Manager to develop and administer various Accounting, IT, human resources and administration plans, policies and procedures.
3. Staff evaluation and development
- Supervise tasks allocation to subordinates. Monitor and evaluate members’ performance.
- Supervise target setting for subordinates and evaluate their target achievement.
- Advise and communicate career direction for subordinates, conduct coaching and training for members for their development and career advancement.
- Create and design career development plan for all organization members, conduct coaching and training for members.
4. Oversee all department functions and manage employees to deliver Accounting, IT, human resources and administration services to support effectively for the Company business.
Other duties upon business needs.
- Working Time: 8:00-17:30
- Monthly Salary: 1,500 - 2,500USD

Yêu cầu ứng viên

- Essential requirements:
+ Bachelor's degree, major in HR, Business Administration, Economics or Foreign studies
+ At least 2 years experience in the same position
+ Have a good knowledge of Vietnamese law and regulations related.
+ Have a complete understanding of the Company's internal rules and regulations.
+ High sense of responsibility, hospitality and thoughtfulness.
+ Good organization and planning skills.
+ Strong leadership, interpersonal and negotiation skills.
+ Good communication and problem solving skills.
+ English business level
- Preferable requirement:
+ English business level and Japanese from N2

Quyền lợi/Phúc lợi

+ Bảo hiểm theo quy định
+ Đào tạo

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 901 Central Plaza, 17 Le Duan Dist, Ben Nghe Ward, HCMC
Thông tin công ty
Tên công ty: RGF HR Agent Vietnam Co., LTD
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 901 Central Plaza, 17 Le Duan Dist, Ben Nghe Ward, HCMC
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/11/2018
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/11/2018
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...