Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Guest Relation Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 06/01/2021
Địa điểm: Quảng Ninh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
06/01/2021
Địa điểm
Quảng Ninh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* VOICE OF THE GUEST/ĐÁNH GIÁ CỦA KHÁCH HÀNG
- As the project leader, he/she should support GM to lead and grow all Guest Experience initiatives within the property.
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: VOG, Local Measure, Accor Customer Digital Card, ResaVision…)
- Encourage staff to invite guests to answer to the hotel guest satisfaction survey.
- Fully master guest satisfaction tools to monitor and drive the Reputation Performance Score (RPS) as well as CompIndex.
- Manage responses to all guest feedback, as per AccorHotels’ recommendation.
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees).
- Performing root-cause analysis in each touchpoints, problem resolution & prevention plans, following-up on necessary actions and implementation.
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist.
- Conduct weekly HOD meeting to communicate performance, support and follow up on action plans
- Lead and develop a team of Guest Experience Champions within the hotel to infuse the guest experience centric culture and keep improving guest satisfaction to drive preferences
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
* BRAND ASSURANCE AND QUALITY PROGRAM/CHƯƠNG TRÌNH QUẢN LÝ CHẤT LƯỢNG THƯƠNG HIỆU
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Is fully knowledgeable about the brand essentials (standards), checks and ensures full implementation across all departments
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit.
- Take the initiative to actively implement daily / weekly cross-department assessments and appoint staff and empower them in doing the task
- Conduct quarterly full self-assessments.
- Set internal target to ensure the highest audit score during the mystery audit
* OPERATIONAL: GUEST SERVICE/DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas.
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure.
- Takes pride in delivering a high quality service.
- Exhibit problem solving skill in efficient and timely manner, has ability to recover guest experience from negative into positive one.
- Allows and supports team members to resolve internal and external guest service issues
* OTHER INVOLVEMENT/CÁC NHIỆM VỤ KHÁC
- HEARTIST: The Guest Experience director works closely with T&C to ensure the entire hotel team fully embrace Heartist service culture as it will help enhancing guest experience. Takes pride in posting Sparkle moments on the CXC (Customer Experience Community).
- ACDC: The Guest Experience director works closely with the ACDC Champion in embracing the platform, collecting and using guest preferences to personalize guest’s experience. Takes pride in posting Sparkle moments on the CXC (Customer Experience Community).
- Change Management: models a positive response to organizational change; leading the change process through coaching and communication.
- Attend regional/country Guest Experience meetings/trainings as required

Yêu cầu ứng viên

- Fluent written and spoken English is required
- Decision maker and influencer – public speaking is required
- Independent, sociable, energetic, presentable, creative with strong leadership
- Exceptional interpersonal, communication/presentation skills

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Quảng Ninh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu Di tích Yên tử - Xã Thượng Yên Công - Thành phố Uông Bí - Quảng Ninh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Phát Triển Tùng Lâm
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu Di tích Yên tử - Xã Thượng Yên Công - Thành phố Uông Bí - Quảng Ninh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/12/2020
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/12/2020
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Nhóm nghề khác
Khu vực
Quảng Ninh

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...