Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Service

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2023
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
15/09/2023
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. GENERAL REQUIREMENT

- Run sales activities with customers as Sales procedures in ISO 9001, BRC

- Consulting and supporting for the customers about printing techniques and company products with best quality.

- Coordinating, monitoring to ensure delivering goods in full, in time and in qualities to customers.

- Maintain customers relationship

2. RESPONSIBILITY

* External Communication:

- Dealing with customers in details regarding product specifications, POs, prices, quantities.

- Preparing the quotations for the customer.

- Preparing the Order Confirmation for the customer.

- Converting customer’s document into internal specifications, procedures and manufacturing orders.

- Updating and transferring correctly customer’s requirement to the relevant departments.

- Updating customer’s profile

- Working closely with customers to get more orders to achieve the business target set by the Company yearly.

- Coordinating with Finance Department on the Account Receivable Aging Report and working with the customer to get a prompt payment for overdue invoices.

- Working on the customer’s software system as well as MM Group’s software system regarding to the PO details, Invoices, Payment etc.

- Preparing monthly report and sending out to the customer.

- Keeping in touch with customers to get the customers’ needs.

- Supporting customers when they visit the company.

- Calling customers to discuss for urgent cases via phone, skype

* Internal Communication:

- Handling Customer’s POs according to Company’s regulation and procedure.

- Coordinating with relevant departments to launch the samples for customer’s review and approval.

- Following up with the production schedule and discussing with the customers to solve the problems if any issues occur during production run.

- Coordinating with relevant departments to deliver/receive goods on time as requested.

- Managing and checking the quantity of goods after delivering.

- Preparing, managing and liquidating contracts.

- Preparing shipping documents for each P.O.

- Attending internal meetings regarding projects, productions, audits etc.

- Other tasks as assigned by Sales Manager/ Sales Leader.

 

Yêu cầu ứng viên

* Education

- Graduated from College, University with major in International Trade, Business administration, Marketing, Economics, Finance or related major.

* Qualification

- Labor Law and Government’s' Law

- Regulations, Employees’ commitment and company's rules.

- Printing material

- Printing products and technical.

- Procedures, business standard, printing production and technique, run company as ISO 9001, BRC

- Targets and quality policies include all the responsible and rights.

* Skills:

- Proficiency with Microshop office

- Selling skills.

- Presentation skills.

- Communication skills.

- Reported skills.

- Good at English with 4 skills.

* Experience: At least 2 years experience with the same position in equated fields.

* Other: male gender preference

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive salary and bonus

- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

- A dynamic, modern, friendly and professional working environment.

 

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
7  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 15 đường N3, Khu công nghiệp Sóng Thần 3, Khu 1, Phường Phú Tân, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Bao Bì MM Vidon
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 15 đường N3, Khu công nghiệp Sóng Thần 3, Khu 1, Phường Phú Tân, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
16/08/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
12
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 16/08/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 12
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...