CS Quality Assurance Specialist
Mô tả công việc
- Ensure the operation of inspecting, monitoring and evaluating phone calls according to the number of assigned test samples and the regulated standards.
- Remark, feedback and train, guide team members based on the call quality monitoring results in order to enhance the quality of customer services department.
- Plan and train team members soft skills: communication skills, call – solving skills based on the call quality monitoring results.
- Report and analyze the staff' s capacity by following call scoring evaluation result accorded to Customer Service Manager ‘s request.
- Propose to edit and supplement call script in progress by following call scoring evaluation result.
- Standardize process, develop instructions and coach new process for team members.
- Coordinate Team Leader to manage and improve work performance of team members.
Yêu cầu ứng viên
- Intermediate or higher graduation.
- 01 year of relevant experience
- Good english communication
- Preferably in payment environment (banking, accounting…) or booking plane tickets experience.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 11 Tòa nhà Peakview, Số 36 Hoàng Cầu, Phường ô Chợ Dừa, Quận Đống đa, Hà Nội |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Phát Triển Công Nghệ Thương Mại và Du Lịch |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 11 Tòa nhà Peakview, Số 36 Hoàng Cầu, Phường ô Chợ Dừa, Quận Đống đa, Hà Nội |
Ngày đăng tuyển: | 07/01/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Bachelor |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi