CS Quality Assurance Specialist
Mô tả công việc
- Ensure the operation of inspecting, monitoring and evaluating phone calls according to the number of assigned test samples and the regulated standards.
- Remark, feedback and train, guide team members based on the call quality monitoring results in order to enhance the quality of customer services department.
- Plan and train team members soft skills: communication skills, call – solving skills based on the call quality monitoring results.
- Report and analyze the staff' s capacity by following call scoring evaluation result accorded to Customer Service Manager ‘s request.
- Propose to edit and supplement call script in progress by following call scoring evaluation result.
- Standardize process, develop instructions and coach new process for team members.
- Coordinate Team Leader to manage and improve work performance of team members.
Yêu cầu ứng viên
- Intermediate or higher graduation.
- 01 year of relevant experience
- Good english communication
- Preferably in payment environment (banking, accounting…) or booking plane tickets experience.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 50-99 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 11 Tòa nhà Peakview, Số 36 Hoàng Cầu, Phường ô Chợ Dừa, Quận Đống đa, Hà Nội |
| Tên công ty: | Công ty Cổ phần Phát Triển Công Nghệ Thương Mại và Du Lịch |
| Quy mô: | 50-99 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 11 Tòa nhà Peakview, Số 36 Hoàng Cầu, Phường ô Chợ Dừa, Quận Đống đa, Hà Nội |
| Ngày đăng tuyển: | 07/01/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Bachelor |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh