Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Cost & Contract Management Executive (CCME)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibilities

Cost Management

  • Collaborate with relevant departments to budget for projects.
  • Prepare the Profit & Lost Management Table for each projects.
  • Track, report the value of weekly execution volume, plan for materials, and evaluate the value of performance compared to the contract.
  • Calculate, draw up the incurred value table, and participate in negotiation of incurred value with the project manager or site supervisor with the investor and subcontractor.
  • Make the payment /finalizing document to Investment and Sub-contractor.

Contract Management & Administration

  • Draft and establish contract(s) under FIDIC.
  • Create contract template for each construction item.
  • Participate in the amendment and development of procedures and regulations related to contracts.
  • Investigate, advise and assess the legitimacy of economic contracts. Negotiate on terms, payment conditions, settlement.
  • Draft, check and submit for signing economic contracts in Vietnamese and English in relation to construction investment projects (consultancy, construction, procurement, supply of materials, etc.). of Investor and Contractor.
  • Identify risk(s) in contractual terms and conditions, as well as contract signing and performance.
  • Hold responsibility for measuring and pricing variants in contract work to negotiate payments.
  • Prepare and analyze reports on the project's effectiveness after the completion of the project in terms of contracts, business efficiency and efficiency of the Project.
  • Plan, track, prompt, remind other departments to complete required contractual documents to ensure that they are submitted to the customer at the correct times.
  • Prepare summary reports and documents (plans, contracts, budgets, etc.).
  • Prepare and issue legal document, oficial letter if needed.
  • Co-ordinate with relevant parties for solving problem at site.

Yêu cầu ứng viên

Foreign Language & Computer Skills

  • Proficient in Microsoft Office.
  • Fluent in English communication skills (writing and speaking)

Skill and Knowledge Requirement

  • At least 2 year experience.
  • Good knowledge of construction.
  • Financial management and good calculations.
  • Communication skills and negotiation.
  • Drafting and design contracting skills.
  • Ability to work independently and take initiative.
  • Ability to present business ideas in friendly language.
  • Ability to persuade and influence others.
  • Problem sensitivity - recognizing there is a problem and problem solving skill.
  • Persuasive, active listening, good communication and building business relationships.
  • Dynamic, Creative and ability to work under pressure.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive salary & great working environment.
  • Annual Health Check & Health Insurance
  • 13th Salary & Bonus (subjecting to the company business performance)
  • 14 days annual leave
  • Company Trip
  • Training & Development opportunities

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 30, Đường Nguyễn Thị Thập, Khu đô thị mới Him Lam - Phường Tân Hưng - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Fluidra VietNam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 30, Đường Nguyễn Thị Thập, Khu đô thị mới Him Lam - Phường Tân Hưng - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/09/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/09/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...