Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Cần tuyển C&B Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 04/06/2020
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
04/06/2020
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

The incumbent will be fully responsible for performing independently below mentioned tasks related to Compensation and Benefit as well as supporting local and regional Compensation and Benefit activities in alignment with Bank’s direction and vision.

The main responsibilities include but not limited to:

Compensation and Benefit:
- Maintain records and compile statistical reports relating to staff working time, leave and attendance properly and in timely manner.
- Prepare reports for submission to Management, internal Departments and/or external bodies (Tax Bureau, social insurance agency, Labor Department, Hanoi Employment introduction center …) to make sure the compliance with internal working procedure and local regulation.
- Prepare reports for submission to HO and/or regional office such as Quarterly HR Dashboard.
- Work in partnership with outsourcing vendor to make sure the accuracy of PIT calculation for expatriates and combining with local staff data for timely submission and payment.
- Process monthly payroll data, booking vouchers and booking into OVS system to ensure accuracy and payments are processed within a timely manner.
- Support the delivery of key annual HR processes including but not limited to performance management, annual compensation review and salary survey data submission.
- Work in partnership with outsourcing vendor for the implementation of Combined Personal Accident and Medical Insurance for bank staff. Work closely with our insurance broker for insurance contract dealing, coverage and benefit enhancement in alignment with bank policy and within budget.
- Working with outsourcing vendor for oversea travelling insurance contract negotiation, registration and benefit claim.
- Be in charge of work permit/exemption of work permit for expatriates.

HR Business Management
- Work in partnership with HR colleagues to support the implementation of regional projects at branch level.
- Support in developing and updating policies to ensure alignment with all relevant regulations.
- Maintain good working knowledge of industry trends, products, relevant laws and regulations.

Human Resources Information System:
- Support in the development and implementation of complex change initiatives in HR system upgrades to align with local regulations and regional guidelines.

Other tasks assigned by Management and Department Head

 

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor degree;
- At least 5-year experience in Human Resources area with proven track record of practical knowledge; working experience in payroll
- Deep knowledge in local labor and PIT laws and regulations;
- Logical thinking with high sense with numbers, good interpersonal and communication skill, strong time management and problem-solving skill;
- Good command of English (both in written and spoken);
- Ability to work independently and effectively in a team.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Được hỗ trợ quý học tập nâng cao năng lực cá nhân
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
- Personal Insurance

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 6 và tầng 7, Tòa nhà Pacific Place, 83B Lý Thường Kiệt, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Thông tin công ty
Tên công ty: Ngân hàng MUFG Bank, Ltd. - Chi nhánh Thành phố Hà Nội
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 6 và tầng 7, Tòa nhà Pacific Place, 83B Lý Thường Kiệt, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
21/05/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 21/05/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...