Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

C&B Specialist

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 04/07/2020
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
04/07/2020
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. PIC of payroll management:
- Administer payroll and local benefits for all employees (local and expats).
- Management of payroll to ensure consistent quality, delivery, compliance with VN law, company policies and cost effectiveness
- Ensure compliance with local legal requirements, statutory/financial reporting and company policies/governance
2. PIC of PIT: including PIT code & dependent registration, PIT report (monthly/quarterly), annual PIT finalization. Contact Tax Dept. on new issues relating to PIT and inform to employees promptly.
3. Reporting: prepare internal reports (i.e: HC report, Leaver report, Net working hour report, etc.) and external reports (i.e: local labor reports).
4. System management:
- Maintain salary management system/files to ensure timely & accurate update of salary and bonuses administration database files on all positions.
- Maintenance and update of Employee Personal Files in the HR System to ensure timely & accurate update of all staff details in HRIS system.
5. Social Insurance reports: sick claim report, Increase/Decrease/Adjustment labour reports; reconcile the payments to Social Insurance Dept. and clearly explain the detailed differences (if any).
6. Administrative handling in medical, Travel, Personal accident insurance
7. Compliance:
- Maintain awareness of Vietnamese labour law and ensure compliance within assigned areas.
- Prepare & Conduct orientation for new employees
- Keep up to date of HR policies and local trends, compensation & benefit regulations, employment contracts in line with latest government rules and regulations and in order to be competitive in the local market.
8. Support HR C&B Supervisor with surveys participation (government/statutory surveys, Mercer survey when applicable.)

 

Yêu cầu ứng viên

- Degree/Diploma in HR or Business Administration or other relevant qualifications
- Minimum 02 year’s relevant experience in local payroll and benefits administration for big population companies (from 700 headcount up)
- Good at payroll calculation in Excel
- Strong knowledge of local employment legislations
- Deadline focused with strong attention to detail and accuracy
- Ability to work independently and effectively prioritized and handle multiple tasks and projects simultaneously
- Strong communication skills with ability to communicate standards to other employees.
- Desire to develop, acquire further knowledge and to understand the business
- Excellent Excel skill (VLOOKUP, Pivot tables, formulas, etc.)

Quyền lợi/Phúc lợi

+ 15 annual leaves.
+ Full package for social insurance from the job beginning
+ Health check package for individual.
+ Shuttle bus from HCMC and Bien Hoa City.

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 9A VSIP II-A, đường số 27, khu công nghiệp Việt Nam - Singap, Phường Vĩnh Tân, Thành phố Tân Uyên, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Techtronic Industries Việt Nam Manufacturing
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 9A VSIP II-A, đường số 27, khu công nghiệp Việt Nam - Singap, Phường Vĩnh Tân, Thành phố Tân Uyên, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
08/06/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 08/06/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...