Assistant Manager

Mức lương: 15 - 18 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 26/06/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
15 - 18 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Admin tasks such as: Oversee day-to-day operations and (learn from Singapore Director) full operation of business create organizational standards including client or customer communications, improvements in organizational goals
  • HR tasks such as: payroll review and filter applications for potential new hires, assist in interviewing applicants and confer with director hiring process
  • Sale admin tasks such as: oversee activities that lead to new customer growth, gather information on markets and competitors, establish and implement departmental policies, goals, objectives, and procedures, conferring with Directors, organization officials, and staff members as necessary, establish relationships with all customers, direct and coordinate activities of the team concerned with the pricing, sales of products, provide idea for marketing strategies including advertising campaigns and sales promotions & create and deliver sales reports (basic), daily work for social media.
  • Be willing to be trained in customs paperwork to have goods shipped from Italy and received in Vietnam
  • Handle problems that arise and other jobs requested to Director.

Yêu cầu ứng viên

  • An Associate's degree or a bachelor’s degree  in business administration - HR or a field related to the hiring industry may be preferred
  • Speak and write English at proficient level
  • 1-5 years of experience management positions
  • Able to work outside hours to satisfy customer needs and project deadlines
  • Willing to never say “not my job” because as assistant manager, all jobs to help the business are helping us grow
  • Self-motivated and detail-oriented, with notable experience handling multiple projects and tasks
  • Strong interpersonal and communication skills, with a proven ability to positively interact with staff and clients
  • Comfort using common computer operating systems and tools, including Microsoft Windows and Microsoft Office Suite programs
  • Willingness to work extended hours and be on-call for other duties, as needed
  • Ability to work independently and in groups.
  • Place of work: IH Italian Group – SH01.09, Saritown, No. 18 Street B2, Sala Urban area, An Loi Dong Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Enormous amount of expertise in business and the design and furniture business
  • Salary 15 million – 18 million/ month
  • Commission: 3 million – 5 million/ month
  • Salary 13th (depending on the company's performance)
  • Working from Monday to Saturday – 9:00 am to 6:00 pm
  • 12 days annual leave and public holidays as current law

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH MTV Chăm Sóc Sức Khỏe Bờ Biển Tây (Westcoast)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Y tế
Địa chỉ: Norfolk Mansion, số 17-19-21, đường Lý Tự Trọng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 27/05/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm liên quan
Chuyên viên tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt
Nhân viên Hành chính, Pháp lý
Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN
Nhân viên Hành chính, Nhân sự
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Nhân viên Admin hành chính tổng hợp
Công ty Cổ phần IPP Group
Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Y tế
Địa chỉ: Norfolk Mansion, số 17-19-21, đường Lý Tự Trọng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
27/05/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...