Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 18/03/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
18/03/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Your title will be Assistant, and you will perform a wide variety of administrative duties and client work. You will report directly to and receive instructions from the Firm’s Managing Director, the Partners, the Firm’s Associates, and/or others serving from time to time on the Firm’s management team.

Your responsibilities shall include, without limitation, the following.

- Screen telephone calls and record messages for your supervisors. Liaise between your supervisors and other colleagues and third parties outside the firm, as requested. Occasional travel within HCMC may be required.

- Establish and maintain calendar and deadline reminder systems for your supervisors. Maintain mailing lists and other internal records.

- Recording time spent on matters on a daily basis for your supervisor.

- Schedule appointments for attorneys and other supervisors, and make travel arrangements for attorneys, supervisors and clients as requested.

- Prepare correspondence, memoranda, legal forms, contracts and other legal documents from written and oral drafts. Occasionally prepare standard correspondence and other standard legal documents from scratch. Proofread and edit documents for proper grammar and spelling.

- As requested, translate written documents from Vietnamese to English and/or English to Vietnamese, or proofread translations prepared by others. Provide interpretation services for the Firm’s colleagues, clients and other persons.

- Review, sort, date and distribute incoming mail. Ensure that outgoing mail is timely delivered. If necessary, route mail to specific delivery services, and follow up on timely delivery.

- Process payment vouchers and other records in a timely manner.

- Perform overload typing, filing, photocopying, or reception relief as requested by supervisory staff.

- Work closely with administrative and accounting management and support staff, and assist them with their functions as instructed. Attend meetings with supervisory staff and colleagues as requested.

- Provide assistance needed to complete special projects that involve the operations of the firm.

- Assist with the Firm's marketing activities, including bulk mailings and delivery of client gifts. Serve on various internal committees, and perform related duties as requested.

- Operate a computer, typewriter and other office equipment, using Microsoft Word, Excel, and other commercial or internally developed software. Maintain proficiency through self-study and formal or informal internal and external training.

- Attend training programs identified by the Firm in order to ensure that you maintain and develop the job skills necessary to ensure peak productivity, career development and the firm’s efficient operations.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor's Degree in any field; majoring in English is an advantage

- Vietnamese nationality

- Excellent command of spoken and written English

- Teamwork skills

- Computer literacy in Microsoft Office

Quyền lợi/Phúc lợi

- 15-day Annual Leave and Public Holidays per Labor Law’s regulations;

- Premium personal healthcare;

- 13th month salary, year-end bonus and annual salary raise;

- Training opportunities in Vietnam and abroad;

- Bi-annual outing trips;

- Other attractive benefits per company’s regulations.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
34  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 9, tòa nhà VP Tổng Công ty 789, số 147 Hoàng Quốc Việt, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Luật TNHH Tilleke & Gibbins (Việt Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 9, tòa nhà VP Tổng Công ty 789, số 147 Hoàng Quốc Việt, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
25/02/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 25/02/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...