Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Administrative Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 08/07/2022
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
08/07/2022
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Position Description

Education for Nature-Vietnam (ENV) is looking for Vietnamese candidates for Administrative Assistant positions. The Administrative Assistant will be based in Hanoi and responsible for all administrative aspects of ENV operations as described below. The Administrative Assistant reports to the HR & Admin TL, Admin & Finance Manager.

What will you do?

1. Maintain Front Office Cleanliness

· Ensure that the reception and conference areas are clean and tidy at all times

· Ensuring that the office is clean and clear of any stored materials, equipment, or other debris that is not actively in use

2. Telephone Reception

· Answer the main telephone for ENV and international partner organizations in accordance with ENV standards

· Take and deliver messages for ENV and partner staff that are not present

· Send and receive faxes

· Train other staff to answer the ENV main telephone when the Admin Officer is out of office

3. Visitor Reception

· Professionally greet visitors of ENV and partner organizations

· Enforce ENV security requirements, in terms of office access and escort requirements

4. Post Office

· Make weekly trips to the post office to collect and send mail and parcels

5. Personnel

· Follow up staff birthdays and send e-cards. Organize monthly a staff birthday party

· Organize employee of the month

· Organize quarterly staff party

· Managing accurate employee sign in and sign out logs and providing copies of these registers each Monday for the previous week to the HR & Admin TL to public on envcrew

6. Office Supply Inventory

· Ensure that ENV maintains an adequate stock of office supplies, printer cartridges, paper, and other required supplies in order to ensure that materials are available when in need

· Ensure that drinking water is available in the office at all times. Coffee and tea is available in the office as well for visitors

7. Communications

· Communicate regularly with the HR & Admin Team Leader, Administrative & Finance Manager and ENV Management Board

· Assist the Communications and Public Awareness Team in organizing, preparing, and executing distributions of ENV materials

8. Correspondence Record

· Maintain a log of documents and materials that are sent out by ENV

9. Cash Advance Management

· Receive & manage advances from Admin & Finance Manager for payments under admin

· Receive & manage advances from Admin & Finance Manager & distribute advances to other ENV staff

10. Other Duties

· Maintain and update the ENV non-computer list and provide an updated monthly report to HR & Admin TL

· Maintaining equipment in the office and maintenance records for all ENV capital equipment

· Maintain ENV office filing systems

· Complete other duties and assignments as specified by the HR & Admin TL, Finance Manager & ENV Management Board

Yêu cầu ứng viên

What does our ideal Administrative Assistant have to offer?

·  College degree with good English is preferred

·  Having administrative experience

·  Honest, careful, and the ability to pay attention to details and carry out work accurately

·  Time management

·  Ability to work independently with limited supervision, take initiative

·  Good communications skills and able to communicate and work with others

·  Computer literacy: Word, Excel, Internet

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 1 hẻm 463/7/22 phố Đội Cấn, Phường Vĩnh Phúc, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Trung tâm Giáo dục Thiên nhiên (ENV)
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 1 hẻm 463/7/22 phố Đội Cấn, Phường Vĩnh Phúc, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
08/06/2022
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 08/06/2022
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...