Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Vice Director

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 07/01/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
07/01/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Collect and analysis sales data for reporting sales situation of every brand:
    • Collecting and update sales data of customer from admin team in every day.
    • Exporting sales data from company’s system.
    • Analysing sales data available to give weekly detailed plan, monthly detailed plan for reminding sales team on distribution situation.
  • Find out the problems in sales operation and suggest the suitable solution to improve management.
  • Implement new technologies as needed to support marketing and sales teams.
  • Serve as a liaison between teams and upper management.
  • Follow ethical practices with consumer and customer data.
  • Monitor and assist with customer retention.
  • Train staff on new technology and software.
  • Establishes annual goals and objectives for the Logistics team in coordination with department & division objectives, and manages performance to ensure attainment.
  • Leading the on the ground Logistics team, including of managing, supervising, coaching and directing their activities and monitoring their performance, in daily basis to achieve the objectives & agreed KPIs.
  • Leading the projects of bidding, selection and negotiation for major contracts with suppliers/transporters to meet quality, cost and delivery requirements and manage the activities of the department to achieve operational expenses within approved budgets.
  • Ensure an efficient co-ordination and co-operation between Logistics functions with other internal departments as well as with external suppliers.
  • Assist with account management.

Yêu cầu ứng viên

Experiences or skills required

  • University with the Business Administration/ Marketing/ Economic or related majors.
  • At least 03 years of experiences in the sales admin management position/ Sales operation management.
  • Excellent written & spoken in English.
  • People management experiences (3 years and above).

Others requirements

  • Strong analytical skills.
  • Ability to perform advanced computing functions.
  • Familiarity with databases and sales software.
  • Familiarity with Microsoft Office.
  • Strong communication skills.
  • Ability to problem solve.
  • Ability to work well in groups.
  • Ability to multitas.

Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC.

Working hour: 08:00 - 17:30 (Monday - Friday) & 08:00 - 12:00 (Saturday).

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Annual bonus (avg. 1.5 month);
  • Labor day bonus;
  • Mid-Autumn bonus;
  • Absenteeism bonus;
  • Reward for Outstanding employee/dept;
  • Insurance pay on total salary;
  • Free products;
  • Marital/Funeral/Sickness support;
  • Touring trip/Touring fee;
  • Birthday gift;
  • Int'l Women day's gift;
  • Vietnamese women day's gift;
  • Children day's gift;
  • Year-end gift;
  • No interest loan for emergent needs;
  • Training on the job.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô A1-6, đường số N5, Khu Công nghiệp Tây Bắc Củ Chi, Xã Tân An Hội, Huyện Củ Chi, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Taisun Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô A1-6, đường số N5, Khu Công nghiệp Tây Bắc Củ Chi, Xã Tân An Hội, Huyện Củ Chi, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/12/2020
Cấp bậc
Chưa cập nhật
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/12/2020
Cấp bậc: Chưa cập nhật
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...