Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 11/07/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
11/07/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

General administrative:

- Perform general administrative duties, including office supplies, equipment maintenance, and facilities management.

- Arrange business travel for employees of departments, including transportation and accommodation.

- Pay for business expenses, hotels and air tickets after departments go on business trips.

- Carrying out the work of applying for foreign visas, temporary residence registration, etc. for BOD and Company employees.

- Allocate, retrieve and manage uniforms for employees.

- Manage tools and samples in warehouse in the office. Manage inventory of office supplies and equipment and order new supplies when necessary.

- Regularly control and inventory the assets the department is monitoring (Offices, shops, warehouses).

- Plan and maintain old or damaged equipment.

- At the same time, it is also necessary to regularly monitor the status or replace equipment to ensure the company's operations.

- In charge of office cleaning tasks when needed, and other tasks arising at the Director's office and rented house.

- Implement items to open new stores.

Carry out shopping tasks:

- Support departments and shops in fulfilling their purchasing requests for tools, instruments or stationery.

- Carry out purchases as requested by the Director.

- Prepare all necessary documents (quotation, invoice, etc.) to submit to Accounting.

- Search, negotiate and establish contracts with suppliers, ensuring favorable terms and conditions. Find at least 3 quotations of 3 suppliers as required by the Accounting.

- Coordinate purchased products to stores.

- In charge of purchasing and repairing some tools and equipment (printers, laptops, computers, cameras...) for offices, stores, warehouses, as required by BOD.

Manage correspondence and documents:

- Ensure proper implementation and storage of documents (Contracts, License copies, etc.).

- Support photocopying all types of licenses for notarization.

- Support Admin Team Leader in synthesizing documents when needing to apply for a license (food safety license).

- Organize and manage the storage system for important documents, records, department records and company confidential documents.

- In charge of translating documents at the request of the Director.

Yêu cầu ứng viên

- College/Degree in Human Resources/ Business administration or related field.

- At least 3 - 5 years experience for similar position.

- Highly organized and detail oriented.

- Excellent organizational skills and attention to detail.

- Strong analytical and problem-solving skills.

- Good command of English.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Lương: Cạnh tranh

- Phụ cấp khác: Follow by the company regulation

- Phúc lợi:

+ Full benefit by Law

+ Salary 13th

+ Professional and classy working environment

- Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday

- Đồng nghiệp: Friendly, teamwork

Thời gian làm việc

- Monday - Friday

Địa điểm làm việc

  • Văn phòng Golden Phoenix Vietnam, Tầng 18 Tòa nhà Bitexco, Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
8  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghiệp sản xuất, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: 02 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Văn phòng Đại diện Công ty TNHH Avanti-Group
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghiệp sản xuất, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: 02 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/06/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
25 - 35 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/06/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: 25 - 35 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...