Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Officer

Mức lương: 10 - 12 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
10 - 12 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

The administrative officer is a critical member of the support staff and provides personalized secretarial and administrative support to the executive in a professional and timely manner. Main duties include managing office stock, preparing regular reports (e.g. expenses and office budgets) and organizing company records

Duties and Responsibilities:
• Assume role of primary point of contact between the executives and internal/external clients
• Manage office supplies stock and place orders
• Prepare regular reports on expenses and office budgets
• Maintain and update company databases
• Maintain daily electronic journal, arrange meetings and appointments and provide reminders as needed; maintain master corporate calendar of all conferences, all-hands events, holidays, and vacations
• Handle requests, feedback, and queries quickly and professionally
• Arrange executive travel, hotel and dining arrangements as needed by BOD.

Yêu cầu ứng viên

- An Associate's degree in a related field, such as office administration, may be preferred
- Working knowledge of necessary productivity tools, including Microsoft Office Suite
- 3 years of experience for entry level positions
- Knowledge of, or the ability to quickly learn how to use standard office equipment, such as fax machines, modern phone systems, and copy machines
- Prior experience using spreadsheet software, including Excel
- Proven experience being able to handle multiple tasks at the same time
- Notable organizational skills and the ability to provide organization and structure that others can follow
- Strong communication skills and the willingness to make phone calls, emails, and other communications with clients
- Comfortable working independently when needed, or as part of a team.
THÔNG TIN KHÁC
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi

Quyền lợi/Phúc lợi

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
13/04/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 13/04/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...