Admin & Human Resources Officer
Mô tả công việc
• Business trip arrangement: Receive and check information on the Business trip approval and claim form for further approval; arrange appropriate accommodation for staff on business trip.
• Arrange daily transportation to all employees, company guests in best possible service and cost effective manners.
• Monitor consumption of gasoline of company vehicle and prepare monthly report; Follow up maintenance, periodic check, lubricant refill and spare parts replacement of company vehicles
• Monitoring Canteen & Coffee Room operation; Make monthly report and payment.
• Monitoring execution of Security Team to ensure security of the company.
• Providing Office facilities and Office cleaning.
Yêu cầu ứng viên
- Age from 25 years old
- University Graduate (preferably in Business Administration or Psychology)
- Good at English (read, write & speak)
- At least 1 year of experience in HR & Admin Dept.
- Good Team player, customer service orientation, Trustable, Hard-working & Good communication skill
Quyền lợi/Phúc lợi
- Thưởng cuối năm
- Chương trình bảo hiểm 24/07
- Có cơ hội đào tạo, phát triển nghề nghiệp
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu công nghiệp Nội Bài - Xã Quang Tiến - Huyện Sóc Sơn - Hà Nội. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Khu công nghiệp Nội Bài - Xã Quang Tiến - Huyện Sóc Sơn - Hà Nội. |
Ngày đăng tuyển: | 25/03/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Từ 25 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi